Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 15:57Var det Dr. Jäkel som var tävlingsläkare?
Var det Dr. Jäkel som var tävlingsläkare?
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 16:02Vill bara rikta ett stort TACK till ni som arrangerade!
Mycket trevligt och mycket jobbigt var det.Hoppas på repris nästa år! 🙂
Vill bara rikta ett stort TACK till ni som arrangerade!
Mycket trevligt och mycket jobbigt var det.
Hoppas på repris nästa år! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 16:05Jaha, det är här ni håller till alltså, det var så ensamt i tävlingsdiskussionen för korta banan. 😉
Jag vill också säga tack till allihopa, löpare som arrangörer! En helt underbar upplevelse och mitt distansrekord satte jag med ett leende på läpparna oc
Jaha, det är här ni håller till alltså, det var så ensamt i tävlingsdiskussionen för korta banan. 😉
Jag vill också säga tack till allihopa, löpare som arrangörer! En helt underbar upplevelse och mitt distansrekord satte jag med ett leende på läpparna oc
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 16:06Tack alla för att ni kom och ställde upp i vårat lopp och förgyllde dagen! Superbra kämpat allihop. Förstår att det var många som sprang fel och hade det jobbigt i skogen. En del var inte helt nöjda med snitslingen, medans andra inte hade några som helst
Tack alla för att ni kom och ställde upp i vårat lopp och förgyllde dagen! Superbra kämpat allihop. Förstår att det var många som sprang fel och hade det jobbigt i skogen. En del var inte helt nöjda med snitslingen, medans andra inte hade några som helst
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 16:36Jag är verkligen supernöjd med hela arrangemanget. (t+)
Jag tycker inte banan var tveksamt markerad, även om jag också sprang fel några kilometer, men det är inte lätt att hålla uppmärksamheten uppe när det är isigt och brötigt under fötterna.
Jag är verkligen supernöjd med hela arrangemanget. (t+)
Jag tycker inte banan var tveksamt markerad, även om jag också sprang fel några kilometer, men det är inte lätt att hålla uppmärksamheten uppe när det är isigt och brötigt under fötterna.
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 16:41Som sagt, på korta banan inga tveksamheter med snitslingen.
Jag har nu letat med ljus och lykta efter en kritikpunkt och det skulle då vara att jag saknade något varmt att dricka i målgång som inte var kaffe (och kanske också i depån). Iof så frågade ja
Som sagt, på korta banan inga tveksamheter med snitslingen.
Jag har nu letat med ljus och lykta efter en kritikpunkt och det skulle då vara att jag saknade något varmt att dricka i målgång som inte var kaffe (och kanske också i depån). Iof så frågade ja
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 16:58Det enda jag tycker kan förbättras är tiden för starten. 07:00 är ruskigt tidigt. Själv fick jag gå upp 04:30 för att hinna till starten (bor i Uddevalla), och med tanke på att alla ändå var så snabba så kanske man skulle kunna starta en timme senare näst
Det enda jag tycker kan förbättras är tiden för starten. 07:00 är ruskigt tidigt. Själv fick jag gå upp 04:30 för att hinna till starten (bor i Uddevalla), och med tanke på att alla ändå var så snabba så kanske man skulle kunna starta en timme senare näst
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 17:02NEEEEEEEEEJ! Då startar jag ensam kl 07:00, jag vill ju springa i gryningen! 😉
(Och jag skulle då också kliva upp kl 04:30, men jag är hyfsat morgonpigg, jag förstår om inte alla är så pigga på det.)
NEEEEEEEEEJ! Då startar jag ensam kl 07:00, jag vill ju springa i gryningen! 😉
(Och jag skulle då också kliva upp kl 04:30, men jag är hyfsat morgonpigg, jag förstår om inte alla är så pigga på det.)
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 17:13Anledningen till den tidiga starten var att vi ville maximera antalet soltimmar eftersom vi inte visste hur lång tid folk skulle ta på sig ute på banan. Vi fick stänga båda kontroller 2h tidigare än utsatt tid, så nästa år flyttar vi fram starten 1h.
Anledningen till den tidiga starten var att vi ville maximera antalet soltimmar eftersom vi inte visste hur lång tid folk skulle ta på sig ute på banan. Vi fick stänga båda kontroller 2h tidigare än utsatt tid, så nästa år flyttar vi fram starten 1h.
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 17:41Jag gillade verkligen stolarna med filtar vid målgång. (t+) Det har jag aldrig sett på något lopp tidigare.
Jag gillade verkligen stolarna med filtar vid målgång. (t+) Det har jag aldrig sett på något lopp tidigare.