Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det här var min första löpartävling någonsin så jag har inget att jämföra med. Tycker hela alltet var suveränt otroligt bra arrangerat. Imponerande mängder ät och drickbart och en fin-fin goodie bag. Hamnade lite fel några gånger men det var nog mer fråga

Finns det en officiell resultatlista någonstans? Med mellantider?

Nu gör det:

https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&srcid=0B-b-JJxKnLl_YThiYzA3ZmMtNTJmOS00NGY4LWIyYjAtYzg3OGVhOWE2N2Vm&hl=en

Tack alla deltagare för en fantastisk dag!

Det var ganska skönt att hinna med lite annat idag så skall det vara på en söndag nästa år så är jag glad för tidig starttid. Har slappat, promenerat 1 h med yngsta dottern och gjort hemgjord pizza till familjen. 🙂

Förresten baguetterna har jag inte sa

Äh Anders, komma här och ge mig dåligt samvete, jag har som kompensation knappt lyft rumpan ur soffan. Jo, jag tog mig just till Ica. Nu ska jag bara häva mig upp igen och laga middag. 😉

Tänkte just beklaga mig över att bara långa banan fick resultat. J

Jag var ute i Änggårdsbergen och hejade på åtminstone några av er och måste säga att ni såg otroligt fräscha ut trots de strapatser ni varit med om. Ett gäng (t+) till er !

Blev lite sugen på att vara med så vem vet, kanske hittar ni mig på startlinjen n

Passar på att göra lite reklam för Skatås X-trail. Inte i närheten lika långt som WRT, utan 6 eller 12 km efter eget val, men en riktigt fin och utmanande bana i de östra delarna av Delsjöområdet.
Tävlingsdatum är 12:e juni och därmed är det garanterat i

Roade mig med att jämföra resultatlistan från detta lopp med resultatlistan från Vertex fjällmara från -09 och -10. Båda loppen är 43 km, men med viss skillnad i antalet höjdmeter. Topp 3-tiderna var hyfsat lika (segertiden i söndags var kanske inte repre

Hade varit kul om ni lade ut lite bilder från tävlingen 🙂

Finns det någon resultatlist?