Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 18:34Det här var min första löpartävling någonsin så jag har inget att jämföra med. Tycker hela alltet var suveränt otroligt bra arrangerat. Imponerande mängder ät och drickbart och en fin-fin goodie bag. Hamnade lite fel några gånger men det var nog mer fråga
Det här var min första löpartävling någonsin så jag har inget att jämföra med. Tycker hela alltet var suveränt otroligt bra arrangerat. Imponerande mängder ät och drickbart och en fin-fin goodie bag. Hamnade lite fel några gånger men det var nog mer fråga
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 18:43Finns det en officiell resultatlista någonstans? Med mellantider?
Finns det en officiell resultatlista någonstans? Med mellantider?
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 19:09Nu gör det:
https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&srcid=0B-b-JJxKnLl_YThiYzA3ZmMtNTJmOS00NGY4LWIyYjAtYzg3OGVhOWE2N2Vm&hl=en
Tack alla deltagare för en fantastisk dag!
Nu gör det:
Tack alla deltagare för en fantastisk dag!
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 19:29Det var ganska skönt att hinna med lite annat idag så skall det vara på en söndag nästa år så är jag glad för tidig starttid. Har slappat, promenerat 1 h med yngsta dottern och gjort hemgjord pizza till familjen. 🙂
Förresten baguetterna har jag inte sa
Det var ganska skönt att hinna med lite annat idag så skall det vara på en söndag nästa år så är jag glad för tidig starttid. Har slappat, promenerat 1 h med yngsta dottern och gjort hemgjord pizza till familjen. 🙂
Förresten baguetterna har jag inte sa
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 19:41Äh Anders, komma här och ge mig dåligt samvete, jag har som kompensation knappt lyft rumpan ur soffan. Jo, jag tog mig just till Ica. Nu ska jag bara häva mig upp igen och laga middag. 😉
Tänkte just beklaga mig över att bara långa banan fick resultat. J
Äh Anders, komma här och ge mig dåligt samvete, jag har som kompensation knappt lyft rumpan ur soffan. Jo, jag tog mig just till Ica. Nu ska jag bara häva mig upp igen och laga middag. 😉
Tänkte just beklaga mig över att bara långa banan fick resultat. J
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 20:50Jag var ute i Änggårdsbergen och hejade på åtminstone några av er och måste säga att ni såg otroligt fräscha ut trots de strapatser ni varit med om. Ett gäng (t+) till er !
Blev lite sugen på att vara med så vem vet, kanske hittar ni mig på startlinjen n
Jag var ute i Änggårdsbergen och hejade på åtminstone några av er och måste säga att ni såg otroligt fräscha ut trots de strapatser ni varit med om. Ett gäng (t+) till er !
Blev lite sugen på att vara med så vem vet, kanske hittar ni mig på startlinjen n
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 22:36Passar på att göra lite reklam för Skatås X-trail. Inte i närheten lika långt som WRT, utan 6 eller 12 km efter eget val, men en riktigt fin och utmanande bana i de östra delarna av Delsjöområdet.
Tävlingsdatum är 12:e juni och därmed är det garanterat i
Passar på att göra lite reklam för Skatås X-trail. Inte i närheten lika långt som WRT, utan 6 eller 12 km efter eget val, men en riktigt fin och utmanande bana i de östra delarna av Delsjöområdet.
Tävlingsdatum är 12:e juni och därmed är det garanterat i
Quote from Sissel Svanøe on 14 February 2011, 22:10Roade mig med att jämföra resultatlistan från detta lopp med resultatlistan från Vertex fjällmara från -09 och -10. Båda loppen är 43 km, men med viss skillnad i antalet höjdmeter. Topp 3-tiderna var hyfsat lika (segertiden i söndags var kanske inte repre
Roade mig med att jämföra resultatlistan från detta lopp med resultatlistan från Vertex fjällmara från -09 och -10. Båda loppen är 43 km, men med viss skillnad i antalet höjdmeter. Topp 3-tiderna var hyfsat lika (segertiden i söndags var kanske inte repre
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 09:09Hade varit kul om ni lade ut lite bilder från tävlingen 🙂
Hade varit kul om ni lade ut lite bilder från tävlingen 🙂
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 15:48Finns det någon resultatlist?
Finns det någon resultatlist?