Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ha så skoj. Det blir säkert en blänkare i Blaskan.

Ruskigt synd att du fick bryta men det är väl inte helt omöjligt att det blir ett nytt tillfälle snart.
Dagens andra rapport; första löparen, Markus Torgeby, passerade första vätskekontrollen vid drygt 17 km på 1:17. Sista löparen passerade på 2:04. Alla

Tredje rapporten; ledaren fick feeling och sprang ett extra varv runt Sisjön för att återkomma till andra vätskekontrollen ungefär 20 minuter senare. Får se om han kan springa ikapp sig. sista 13 är lite småtuffa så det kan gå.

Grattis till vädret.

Tog en kort runda, 15km, och tänkte på hur underbart det skulle varit i skogen istället för på slät asvalt.

Jag var åskådare till loppet. Jag kan behöva särskilda grejer för att motivera mig till längre pass. Så nu blev det cykel hemifrån Frölunda kl 5.30 till Kungsbacka för att titta på starten (ok, blev pendeltåg från Lindome för annars hade jag nog kommit se

Tack för ett fantastiskt bra arrangemang.
Gryningen längs med asfaltsvägen mot Kyrkbyn var vacker, Hagryd-Dalaområdet fint och Sandsjöbackadrumlinen magisk i solen.
Fanns fler fina partier (årekärr, oxsjön) men man kanske uppskattar naturen aningens min

Tack alla Ni som hjälpte till att ordna detta (H:) Det var en helt fantastisk upplevelse. Härligt väder, underbar bana, bra karta och perfekt snitslat (mina felsprigningar var helt min egen förtjänst). Välfyllda depåbord och underbara människor som peppad

Vill också tacka för ett bra arrangemang även om jag var en av dem som sprang fel och till slut bestämde mig bryta. Sprang en kortare bit fel mellan 12 och 13 km (tillsammans med Daniel R kanske?), sprang sen en längre bit fel vid 20 km, vid Spårhaga, til

Superbra arrangerat och underbara människor vid såväl vätskekontrollerna som i mål, stor heder till alla er som slitit med att få ihop detta!

Just nu är jag stolt som en tupp! Kan inte fatta att jag klarade det 😀

Tack alla ni som sprang! Det var ett rent nöje att stå vid första stationen och i mål, ni var alla så glada och positiva. Och trots många vurpor kunde tävlingsläkaren ägna sig helt åt att fota och och serva vid första stationen och i mål. Skönt!