Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 20:38Något datum bestämt för kommande säsongens upplaga? Längtar redan 😀
Något datum bestämt för kommande säsongens upplaga? Längtar redan 😀
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 20:39Ja?! Jag har ju sagt att jag ska springa långa banan ...
Ja?! Jag har ju sagt att jag ska springa långa banan ...
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 22:44Också sugen. Mitt lilla knäproblem visade sig vara en stressfraktur. inte så konstigt att det inte gick att springa.
Också sugen. Mitt lilla knäproblem visade sig vara en stressfraktur. inte så konstigt att det inte gick att springa.
Quote from Funbeat user on 31 August 2011, 08:41Tävlingen kommer antagligen ske i slutet av januari för att få bättre vinterunderlag än förra gången. Det var lite väl mycket is kan man tycka.
Men! Vi skall jobba på det och försöka se till att anordna tävlingen igen 🙂
Tävlingen kommer antagligen ske i slutet av januari för att få bättre vinterunderlag än förra gången. Det var lite väl mycket is kan man tycka.
Men! Vi skall jobba på det och försöka se till att anordna tävlingen igen 🙂
Quote from Funbeat user on 31 August 2011, 11:00Ah! Blev ju inte lite nostalgisk av att läsa den här tråden igen, kollade även in bilderna i Mikaels blogg/reportage och de säger ju allt. Vilken fantastiskt fin dag det var med Sandsjöbackadrumlinen badande i morgonsolen och ett par minusgrader i luften.
Ah! Blev ju inte lite nostalgisk av att läsa den här tråden igen, kollade även in bilderna i Mikaels blogg/reportage och de säger ju allt. Vilken fantastiskt fin dag det var med Sandsjöbackadrumlinen badande i morgonsolen och ett par minusgrader i luften.
Quote from Funbeat user on 31 August 2011, 15:17Jo, det var precis så vi tänkte. Ja och så är det oftast mindre is i underlaget i januari.
Vi skall ta tag i detta snart!
Jo, det var precis så vi tänkte. Ja och så är det oftast mindre is i underlaget i januari.
Vi skall ta tag i detta snart!
Quote from Funbeat user on 31 August 2011, 15:42Daniel: det kan vara +2 grader, kuling och snöblandat regn också 😉
Men ja, jag drömmer också om gryningslöpning en klar och kall vintermorgon (H:)
Daniel: det kan vara +2 grader, kuling och snöblandat regn också 😉
Men ja, jag drömmer också om gryningslöpning en klar och kall vintermorgon (H:)
Quote from Funbeat user on 31 August 2011, 17:07Klart det kan Anna. Men det var det ju inte just den dagen i vintras 🙂
Så givetvis är det den jag kommer komma ihåg. Och bli det skit nästa gång så kommer jag till året därpå begagna mig av mitt mycket selektiva minne och bara minnas de bästa delarna.
Klart det kan Anna. Men det var det ju inte just den dagen i vintras 🙂
Så givetvis är det den jag kommer komma ihåg. Och bli det skit nästa gång så kommer jag till året därpå begagna mig av mitt mycket selektiva minne och bara minnas de bästa delarna.
Quote from Funbeat user on 31 August 2011, 21:50Jobbiga delar? Kan jag inte påminna mig att det var några. 😉
Då är det väl bäst att sätta igång löpträningen igen. Vill ju inte komma lika dåligt tränad som förra året,. Tur att jag inte som Anna sagt att jag skall köra långa banan. Håller nog bara för
Jobbiga delar? Kan jag inte påminna mig att det var några. 😉
Då är det väl bäst att sätta igång löpträningen igen. Vill ju inte komma lika dåligt tränad som förra året,. Tur att jag inte som Anna sagt att jag skall köra långa banan. Håller nog bara för
Quote from Funbeat user on 31 August 2011, 21:52Henrik: tänkte du låta mig springa ensam denna gången? Det håller inte, det fattar du väl?? 😉 Jag tycker vi utgjorde att bra team förra året! (t+)
Målet är marathon i Rom och vad passar bättre två månader innan än en terrängmara? 😉
Jag ska bara bli he
Henrik: tänkte du låta mig springa ensam denna gången? Det håller inte, det fattar du väl?? 😉 Jag tycker vi utgjorde att bra team förra året! (t+)
Målet är marathon i Rom och vad passar bättre två månader innan än en terrängmara? 😉
Jag ska bara bli he