Quote from Guest on 14 December 2010, 13:43Det finns få långa traillopp i Göteborgstrakten - och det finns riktigt få svenska traillopp på vinterhalvåret. Kvarnbyns löparsällskap agerar mot detta NU - och presenterar stolt, i samarbete med WRT, den långa, tunga och grymt sköna stigutmaningen WRT S
Det finns få långa traillopp i Göteborgstrakten - och det finns riktigt få svenska traillopp på vinterhalvåret. Kvarnbyns löparsällskap agerar mot detta NU - och presenterar stolt, i samarbete med WRT, den långa, tunga och grymt sköna stigutmaningen WRT S
Quote from Funbeat user on 14 December 2010, 13:53Vill vill vill!!! Man blir ju inte så lite sugen på nåt sånt på hemmabana! Men två månader, kan tyvärr glömma att komma upp till den distansen på så kort tid. Men blir det fortsättning så har jag ett mål för 2012.
Vill vill vill!!! Man blir ju inte så lite sugen på nåt sånt på hemmabana! Men två månader, kan tyvärr glömma att komma upp till den distansen på så kort tid. Men blir det fortsättning så har jag ett mål för 2012.
Quote from Funbeat user on 14 December 2010, 14:18Bra sugen blir jag, har ju inte ens sprungit sandsjöbackaleden. Men det är tungt och långt.
Bra sugen blir jag, har ju inte ens sprungit sandsjöbackaleden. Men det är tungt och långt.
Quote from Funbeat user on 14 December 2010, 14:22Jag är med! Tack förresten, var det inte ungefär detta jag bad dig styra upp för några år sedan? 🙂
Jag är med! Tack förresten, var det inte ungefär detta jag bad dig styra upp för några år sedan? 🙂
Quote from ellen olsson on 14 December 2010, 14:26Varför i februari?
Varför i februari?
Quote from Funbeat user on 14 December 2010, 14:46Det är en ganska tuff sträckning men också en grymt vacker och omväxlande sådan. Tror att man vid mållinjen ändå kommer att känna att man fått lön för mödan i form av en riktigt fin löpupplevelse. Och kanske ett litet äventyr.
Ja - Anders! Rackarns tur
Det är en ganska tuff sträckning men också en grymt vacker och omväxlande sådan. Tror att man vid mållinjen ändå kommer att känna att man fått lön för mödan i form av en riktigt fin löpupplevelse. Och kanske ett litet äventyr.
Ja - Anders! Rackarns tur
Quote from Funbeat user on 14 December 2010, 19:44Åh, det där låter trevligt. Hur lång tid har man på sig? Jag är nog inte i ultraform, men om jag får gå ett par partier emellanåt. så...
Åh, det där låter trevligt. Hur lång tid har man på sig? Jag är nog inte i ultraform, men om jag får gå ett par partier emellanåt. så...
Quote from Funbeat user on 15 December 2010, 00:47skall försöka köra, verkar riktigt kul. hoppas på tjäle!
skall försöka köra, verkar riktigt kul. hoppas på tjäle!
Quote from Funbeat user on 15 December 2010, 14:43Tjoflöjt! en riktig sjuhlvts utmaning alldeles inpå knutarna. Inte för att jag har tränat in mig på såna distanser direkt och att tävla hör inte till vad jag normalt har i kikaren, men det låter alldeles för kul för att låta bli. Det är bara ut och börja
Tjoflöjt! en riktig sjuhlvts utmaning alldeles inpå knutarna. Inte för att jag har tränat in mig på såna distanser direkt och att tävla hör inte till vad jag normalt har i kikaren, men det låter alldeles för kul för att låta bli. Det är bara ut och börja
Quote from Mari Johansson on 15 December 2010, 17:21Verkar intressant. Jag skall försöka hänga på. Det som kan sätta käppar i hjulet är det där jäkla jobbet... därför kan jag inte säga bestämt ja.
Verkar intressant. Jag skall försöka hänga på. Det som kan sätta käppar i hjulet är det där jäkla jobbet... därför kan jag inte säga bestämt ja.