Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 18:19Kolla med Göran. På min Izoard satt redan från början en underbar sadel.
Kolla med Göran. På min Izoard satt redan från början en underbar sadel.
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 18:21Åk dit, du kommer kanske hem med en Cento Uno istället.
Åk dit, du kommer kanske hem med en Cento Uno istället.
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 18:41Fredrik: var det en Selle Italia Filante du fick med? Du kan få min om du vill ha en att byta med, aldrig att jag sätter mig på den igen! Göran erbjöd mig att byta in den mot en SI Gel Flow istället men det blev dyrare än att köpa den lös från Visom i Tre
Fredrik: var det en Selle Italia Filante du fick med? Du kan få min om du vill ha en att byta med, aldrig att jag sätter mig på den igen! Göran erbjöd mig att byta in den mot en SI Gel Flow istället men det blev dyrare än att köpa den lös från Visom i Tre
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 18:53Emil, väldigt nära, egentligen. Jag har ett par hjul till en annan cykel med Ultegra och Mavic OpenPro. Men de byggdes av Lasse Tauson (www.biketyson.se). Jag hade förmodlgen berättat om dem på samma runda i söndags.
Emil, väldigt nära, egentligen. Jag har ett par hjul till en annan cykel med Ultegra och Mavic OpenPro. Men de byggdes av Lasse Tauson (www.biketyson.se). Jag hade förmodlgen berättat om dem på samma runda i söndags.
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 19:13Jag har ingen aning om vilken som är bäst och inte. Dem är dock riktigt snygga bägge två. Den första är nog lite snyggare dock 😀
Jag har ingen aning om vilken som är bäst och inte. Dem är dock riktigt snygga bägge två. Den första är nog lite snyggare dock 😀
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 19:44Den från BikeBuster börjar jag dreggla av i alla fall. (H:)
Den från BikeBuster börjar jag dreggla av i alla fall. (H:)
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 20:06Okej, tack för alla råd!
Det verkar som den övervägande majoriteten anser "Prata med Göran" och att det är hjulen som är den avgörande detaljen att fundera över (sadel har jag redan en som jag är nöjd med). Det betyder alltså att 6600 vs. 6700 inte är så
Okej, tack för alla råd!
Det verkar som den övervägande majoriteten anser "Prata med Göran" och att det är hjulen som är den avgörande detaljen att fundera över (sadel har jag redan en som jag är nöjd med). Det betyder alltså att 6600 vs. 6700 inte är så
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 20:22Emil G,
Min bortskämda rumpa tronar på en Selle Italia C2. Ser inte ut som något skönt och bra men ögat luras, fråga baken istället.
Emil G,
Min bortskämda rumpa tronar på en Selle Italia C2. Ser inte ut som något skönt och bra men ögat luras, fråga baken istället.
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 19:29...eller Göran!
...eller Göran!
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 15:34Beställt från Göran. Strax har jag en cykel som är bättre än vad jag är 😉
Beställt från Göran. Strax har jag en cykel som är bättre än vad jag är 😉