Quote from Lars Mörrby on 26 August 2010, 21:28Det var väl den du körde Göteborg - Falkenberg helt själv med 40km/h i snitt Lars?
Det var väl den du körde Göteborg - Falkenberg helt själv med 40km/h i snitt Lars?
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 22:13Ajaj, jag har alltså än en gång bevisat min okunskap i cyklingens ädla konst... är väl ingen riktig cyklist ännu. Men jag har i alla fall börjat köra med vita strumpor och börjat anamma en herrans massa andra regler. Om jag nu börjar raka smalbenen och fo
Ajaj, jag har alltså än en gång bevisat min okunskap i cyklingens ädla konst... är väl ingen riktig cyklist ännu. Men jag har i alla fall börjat köra med vita strumpor och börjat anamma en herrans massa andra regler. Om jag nu börjar raka smalbenen och fo
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 22:52Börje...yepp med lite medvind...och Kalmar på 4,49... (hv)
Börje...yepp med lite medvind...och Kalmar på 4,49... (hv)
Quote from Lars Mörrby on 27 August 2010, 06:57Tror inte bara det beror på cykel Lars - du är grym på att cykla!
Tror inte bara det beror på cykel Lars - du är grym på att cykla!
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 20:53Hoppas du blev nöjd Mattias, men någon superdeal hos Magneten är det inte, Ultegra gruppen på din Izoard är första 6600 serien som kom 2005. Samma modell sålde Bikebuster för två år sedan till samma pris som du köpte den hos Cykelmagneten. Undra vad den h
Hoppas du blev nöjd Mattias, men någon superdeal hos Magneten är det inte, Ultegra gruppen på din Izoard är första 6600 serien som kom 2005. Samma modell sålde Bikebuster för två år sedan till samma pris som du köpte den hos Cykelmagneten. Undra vad den h
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 21:30Det är bara att slå upp på nätet.
Nej, de har inte det.
Oooohhhh .. det var så givande.
Det är bara att slå upp på nätet.
Nej, de har inte det.
Oooohhhh .. det var så givande.
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 22:34Ehh... syftet med ditt inlägg Valentin78 förstår jag inte riktigt?!? Ge mig lite ångest i min glädje eller?
Att det var 6600-komponenter på den var jag väl medveten om och huruvida 6700 är värt ett par tusenlappar mer eller inte får väl dom lärda tvista
Ehh... syftet med ditt inlägg Valentin78 förstår jag inte riktigt?!? Ge mig lite ångest i min glädje eller?
Att det var 6600-komponenter på den var jag väl medveten om och huruvida 6700 är värt ett par tusenlappar mer eller inte får väl dom lärda tvista
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 22:46Jag tycker du ska vara nöjd Mattias. Du verkar ju veta vad du har köpt, så därför ska jag inte klaga på att det sitter fula japanska komponenter på din fina italienska ram.
Jag tycker du ska vara nöjd Mattias. Du verkar ju veta vad du har köpt, så därför ska jag inte klaga på att det sitter fula japanska komponenter på din fina italienska ram.
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 22:55Bra inlägg Valentin78, arbetar du månne som pessimistkonsult?
Bra inlägg Valentin78, arbetar du månne som pessimistkonsult?
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 22:57Åh nej... ska det här utvecklas till ytterligare en Shimano vs. Campa tråd 😉
Åh nej... ska det här utvecklas till ytterligare en Shimano vs. Campa tråd 😉