Quote from Guest on 27 February 2011, 15:00x
x
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 15:10Springa i skidspåren? :@
Springa i skidspåren? :@
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 15:17Meh, inte i själva skidspåren såklart...
Meh, inte i själva skidspåren såklart...
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 15:25Lite OT, men i början av säsongen skruvade jag i dubbar från Maxigrip eller Bestgrip eller vad de hette, super enkelt att sätta i med en skruvdragare, tog nog inte ens fem minuter, jag räknade faktiskt med att det skulle vara rent skräp, att de antingen s
Lite OT, men i början av säsongen skruvade jag i dubbar från Maxigrip eller Bestgrip eller vad de hette, super enkelt att sätta i med en skruvdragare, tog nog inte ens fem minuter, jag räknade faktiskt med att det skulle vara rent skräp, att de antingen s
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 15:29Det är rätt kasst med gropar där man ska sätta stavarna också, som att springa ner i hål då och så.
Det är rätt kasst med gropar där man ska sätta stavarna också, som att springa ner i hål då och så.
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 15:30Det är rätt kasst med gropar där man ska sätta stavarna också, som att springa ner i hål då och då.
Det är rätt kasst med gropar där man ska sätta stavarna också, som att springa ner i hål då och då.
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 15:34x
x
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 15:42x
x
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 15:56Bedrövligt. :@ I alla fall där jag bor finns det skyltar att det INTE är tillåtet gå och springa i skidspåren.
Bedrövligt. :@ I alla fall där jag bor finns det skyltar att det INTE är tillåtet gå och springa i skidspåren.
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 16:14Raderade inlägget pga att ni blir så jäkla upprörda.
1. Det är mängder av folk som går/joggar/springer bredvid skidspåren
2. Det finns inga skyltar som säger att man inte får gå/jogga/springa där
3. Underlaget är relativt hårt så det blir inga djupa gro
Raderade inlägget pga att ni blir så jäkla upprörda.
1. Det är mängder av folk som går/joggar/springer bredvid skidspåren
2. Det finns inga skyltar som säger att man inte får gå/jogga/springa där
3. Underlaget är relativt hårt så det blir inga djupa gro