Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 17:06Har själv stött på joggare i skidspåret (mellan spåren) då spåren varit hårda och det påverkade inte alls spåren negativt. Skulle kanske göra det om väldigt många sprang men nu är det ju inte så på vintern.
Är spåren mjuka så kan det ju å andra sidan bli
Har själv stött på joggare i skidspåret (mellan spåren) då spåren varit hårda och det påverkade inte alls spåren negativt. Skulle kanske göra det om väldigt många sprang men nu är det ju inte så på vintern.
Är spåren mjuka så kan det ju å andra sidan bli
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 18:30I min dator står det bara = X för trådens innehåll så jag undrar ju vad tråden handlar om liksom. Ser ju sedan av svaren att det har med att springa i skidspår som ju är "ajabaja". Förstår naturligtvis oxo då att det handlar om Wikileaks å både
I min dator står det bara = X för trådens innehåll så jag undrar ju vad tråden handlar om liksom. Ser ju sedan av svaren att det har med att springa i skidspår som ju är "ajabaja". Förstår naturligtvis oxo då att det handlar om Wikileaks å både