Quote from Guest on 8 December 2008, 05:28Hej på alla !
Det var ett tag sen jag skrev här..
Nu är jag inte riktigt singel mer i sista 8 månader.
Jag har träffat Magnus (bättre sagt: han har hittat mig 🙂 ) En otroligt generös, go, trevlig, snäll, fantastisk, trygg, jätte sportig man och inte i
Hej på alla !
Det var ett tag sen jag skrev här..
Nu är jag inte riktigt singel mer i sista 8 månader.
Jag har träffat Magnus (bättre sagt: han har hittat mig 🙂 ) En otroligt generös, go, trevlig, snäll, fantastisk, trygg, jätte sportig man och inte i
Quote from Funbeat user on 8 December 2008, 05:38Lycka till!
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 8 December 2008, 11:15Jag vil dementera detta å det bestämdaste...hon har inte alls träffat mig...och jag gillar inte långa skogspromenader!
Jag vil dementera detta å det bestämdaste...hon har inte alls träffat mig...och jag gillar inte långa skogspromenader!
Quote from Funbeat user on 8 December 2008, 11:18Magnus, vi fattade det redan efter "go, trevlig, snäll"-biten 🙂
Magnus, vi fattade det redan efter "go, trevlig, snäll"-biten 🙂
Quote from Funbeat user on 8 December 2008, 11:20HELT RIKTIGT ...jag är inte ätbar och snälla pojkar får inte kyssa stygga flickor
HELT RIKTIGT ...jag är inte ätbar och snälla pojkar får inte kyssa stygga flickor
Quote from Funbeat user on 8 December 2008, 21:05Stygga flickor gillar inte ätbara pojkar heller...de gillar de icke-ätbara. Mer tuggmotstånd.
Stygga flickor gillar inte ätbara pojkar heller...de gillar de icke-ätbara. Mer tuggmotstånd.
Quote from Funbeat user on 8 December 2008, 21:24Jag är en snäll flicka som gillar stygga pojkar...
Jag är en snäll flicka som gillar stygga pojkar...
Quote from Funbeat user on 8 December 2008, 22:59Dåliga flickor är inte det sämsta...
Dåliga flickor är inte det sämsta...
Quote from Funbeat user on 9 December 2008, 10:17NU börjar detta äntligen bli intressant!
NU börjar detta äntligen bli intressant!
Quote from Funbeat user on 10 December 2008, 20:24Snälla flickor kommer till himlen o vi andra kommer hur långt som helst. Så varför va snäll o nöja sig med de ätbara snälla pojkarna? 🙂
Snälla flickor kommer till himlen o vi andra kommer hur långt som helst. Så varför va snäll o nöja sig med de ätbara snälla pojkarna? 🙂