Quote from Guest on 3 June 2009, 22:55XIII FINA World Masters Championships
Göteborg & Borås, (SWE)27 juli - 07 Aug 2010
2010 års upplaga av Masters-VM, och i Sverige dessutom 😀
XIII FINA World Masters Championships
Göteborg & Borås, (SWE)
27 juli - 07 Aug 2010
2010 års upplaga av Masters-VM, och i Sverige dessutom 😀
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 23:05ifall jag kvalar in på 800m eller 400m ska jag vara med.
ifall jag kvalar in på 800m eller 400m ska jag vara med.
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 23:28Vore ju coolt att försöka kvala in:-) Vart kan man kvala och vad är det för tider som gäller (fritt)?
Vore ju coolt att försöka kvala in:-) Vart kan man kvala och vad är det för tider som gäller (fritt)?
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 08:44Masters-SM kommer att gå i Växjö i 19-21 mars. Där kan man försöka kvala in. Kvaltiderna är inte uppe ännu men man kan få ett hum om vad som gäller om du tittar på kvaltiderna till EM i september. http://www.cadizmaster2009.es/cadiz2009/pdf/ENTRY_TIMES_SW
Masters-SM kommer att gå i Växjö i 19-21 mars. Där kan man försöka kvala in. Kvaltiderna är inte uppe ännu men man kan få ett hum om vad som gäller om du tittar på kvaltiderna till EM i september. http://www.cadizmaster2009.es/cadiz2009/pdf/ENTRY_TIMES_SW
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 11:05kvaltider för VM 2010 är klart. Man kan hitta de här
http://www.2010finamasters.org/files/Masters_VM_2010/text-filer/Sweden_QT3_FINAL.pdf
från FINA hemsidan.
"GR 9.6.1.2 Swimming - World Championships (50m)
Only entry times achieved in 50m pools will b
kvaltider för VM 2010 är klart. Man kan hitta de här
http://www.2010finamasters.org/files/Masters_VM_2010/text-filer/Sweden_QT3_FINAL.pdf
från FINA hemsidan.
"GR 9.6.1.2 Swimming - World Championships (50m)
Only entry times achieved in 50m pools will b
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 11:11Måste ju gå fler Masterstävlingar i 50 m om man måste kvala i lång. Kul om det är en tävling man kan kvala på och man blir sjuk den helgen.
Ryan, du som har lite koll, är det 50:a man måste kvala i på EM också?
Måste ju gå fler Masterstävlingar i 50 m om man måste kvala i lång. Kul om det är en tävling man kan kvala på och man blir sjuk den helgen.
Ryan, du som har lite koll, är det 50:a man måste kvala i på EM också?
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 22:56När kvaltider kom ut ett par veckor sedan, mailade jag VSSF & 2010 FINA Masters Org och fick svar med texted jag postade från FINA och
"Med andra ord det är bara tider som är gjorda I 50m bassäng som gäller. För säkerhetsskull så skall vi kontrollera d
När kvaltider kom ut ett par veckor sedan, mailade jag VSSF & 2010 FINA Masters Org och fick svar med texted jag postade från FINA och
"Med andra ord det är bara tider som är gjorda I 50m bassäng som gäller. För säkerhetsskull så skall vi kontrollera d
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 23:22Shit, de där tiderna blir sjukt svåra för mig men det vore kul att testa någon gång i höst! Hoppas det dyker upp nån schysst tävling då. Ska simma som en tok!
Shit, de där tiderna blir sjukt svåra för mig men det vore kul att testa någon gång i höst! Hoppas det dyker upp nån schysst tävling då. Ska simma som en tok!
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 07:12Du menar DM som skulle gått i oktober. Den vart inställd.
Lite synd på ett sätt att SM går i 25:a om EM & VM måste kvalas in i 50:a.
Du menar DM som skulle gått i oktober. Den vart inställd.
Lite synd på ett sätt att SM går i 25:a om EM & VM måste kvalas in i 50:a.
Quote from Håkan Öhling on 5 June 2009, 09:07Man kan kvala på alla slags tävlingar - inte bara Masters. Lämpliga förslag är senior-DM där alla distanser finns med. Ett problem skulle kunna vara att det är kvaltider dit också...Tidigare har man även kunnat använda tider gjorda i 25:a - men då med en
Man kan kvala på alla slags tävlingar - inte bara Masters. Lämpliga förslag är senior-DM där alla distanser finns med. Ett problem skulle kunna vara att det är kvaltider dit också...Tidigare har man även kunnat använda tider gjorda i 25:a - men då med en