Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 12:03Kan man inte räkna om tider tagna i 25:a till 50meters-tider via formel av något slag? Den kanske inte är till ens fördel i o för sig...
Hej förresten!
Jag är ny härinne :o)
Kan man inte räkna om tider tagna i 25:a till 50meters-tider via formel av något slag? Den kanske inte är till ens fördel i o för sig...
Hej förresten!
Jag är ny härinne :o)
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 15:09Jag har undersökte lite till ang detta med kvaltider och tror jag har hittat (med hjälp av andra) ett svar som kan underlätta för alla.
"QUALIFYING STANDARDS: See following page for approved qualifying times set by FINA. Please note that the actual time
Jag har undersökte lite till ang detta med kvaltider och tror jag har hittat (med hjälp av andra) ett svar som kan underlätta för alla.
"QUALIFYING STANDARDS: See following page for approved qualifying times set by FINA. Please note that the actual time
Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 07:21Härligt Louise, du är en klippa som reder ut diskussionen 🙂
Härligt Louise, du är en klippa som reder ut diskussionen 🙂
Quote from j sollerman on 24 September 2009, 12:2228,20 på 50 meter fritt som gäller då... Hade varit lättare om jag varit 50 år 😉
28,20 på 50 meter fritt som gäller då... Hade varit lättare om jag varit 50 år 😉
Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 16:41På simma.nu finns en intressant krönika från Mats J Larsson om de negativa effekterna av att Masters-VM går i två helt olika simhallar där herrar, damer och distanser delas upp:
http://www.simma.web.surftown.se/default.aspx?siteId=11&currMenuId=3
(Klick
På simma.nu finns en intressant krönika från Mats J Larsson om de negativa effekterna av att Masters-VM går i två helt olika simhallar där herrar, damer och distanser delas upp:
http://www.simma.web.surftown.se/default.aspx?siteId=11&currMenuId=3
(Klick
Quote from Håkan Öhling on 1 October 2009, 18:19Håller fullständigt med i kritiken. Förutom att det är väldigt långt mellan baden, så är Lundby utomhus och ingen riktigt tävlingsbassäng. Det är stor skillnad på att tävla utomhus en dag för att tävla inne dagen efter...
Håller fullständigt med i kritiken. Förutom att det är väldigt långt mellan baden, så är Lundby utomhus och ingen riktigt tävlingsbassäng. Det är stor skillnad på att tävla utomhus en dag för att tävla inne dagen efter...
Quote from j sollerman on 1 October 2009, 18:26Bra att hålla ett vm i en bassäng som inte håller måtten....
Bra att hålla ett vm i en bassäng som inte håller måtten....
Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 18:36det var synd att 2008 hemsidan är redan borta. Jag var inte där men jag tror att anläggning i AUS var också en inom hus och en utomhus.
det var synd att 2008 hemsidan är redan borta. Jag var inte där men jag tror att anläggning i AUS var också en inom hus och en utomhus.
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 00:08Jag har inget emot Göteborg och det är bra med omväxling, men jag tycker nog att Masters-VM:et borde ha gått i nya Erikdalsbadet i Stockholm. Både för att det är Sveriges finaste och största anläggning och för att de genomförde Masters-EM för några år sed
Jag har inget emot Göteborg och det är bra med omväxling, men jag tycker nog att Masters-VM:et borde ha gått i nya Erikdalsbadet i Stockholm. Både för att det är Sveriges finaste och största anläggning och för att de genomförde Masters-EM för några år sed
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 09:25om jag hörde rätt så hade ni på EM i stockholm två simmare/bana för 800m och 400m för att spara tid.
på VM är detta inte tilllåtat.
när jag var i götebord i aug fick jag höra hur anläggning skulle förbredda innan tävling och jag tror att detta kommer
om jag hörde rätt så hade ni på EM i stockholm två simmare/bana för 800m och 400m för att spara tid.
på VM är detta inte tilllåtat.
när jag var i götebord i aug fick jag höra hur anläggning skulle förbredda innan tävling och jag tror att detta kommer