Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningXIII FINA World Masters Champions …
You need to log in to create posts and topics.

Nu har även jag lagt upp tävlingen i min kalender. Det skadar nog inte att få en påminnelse om evenemanget varje gång jag går in på Funbeat.

Efter en 22 år lång paus från simträning är Masters-VM på hemmaplan en bra ursäkt till att komma igång med tränin

Så man kan kvala in i till VM på SM fast det är i en 25 meters bassäng?

Kalle: Ja, kolla Louise Gustavssons inlägg ovan.

nu är jag anmälde!

800fri
400medley
50-100-200 br

och 3km

jag få lagkapp dag (onsdag) och fredag innan OW ledig om vi inte få 3 kille eller 1 kille och 2 dam till för att har ett lag.

BARA 5 dagar kvar att anmäla sig till Masters-VM!!

lördag den 22 maj är siste dag att anmäla dig till sveriges störste masters tävling någonsin.

glöm inte att ni behöver en tävlingslicens från SSF innan ni kan anmäla Er, så kontakta den narmaste förenin

igår var det 5100 anmälde idrottare till Masters-VM

bara 274st svensk.....kom igen vi hade 459!

siste anmälning 22 maj.

för ni distans simmare de har ävenen 3km OW tävling på lördag 7 aug.

En till som har vilat några år av tävlande och har samma ursäkt som att delta i Master-VM för att komma igång igen. Frågan som jag undrar över eftersom jag inte var den som gjorde anmälan till själva tävlingen utan klubben som jag tillhör idag. Hur är det

Kul att din klubb göra VM anmälning åt dig. Vår förening har ingenting att göra med VM. Vi simmare måste fixa allt.

men ang din anmälnings tider. där finns kval tider till detta tävling, så du kan inte bara anmäla med vilka tider som helst. De måste

Hur gick det för er? Några bra placeringar? Finns det resultatlistor?

http://www.2010finamasters.org/