Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 19:39De har sänkt kvaltiderna rätt så rejält från 2008.
I alla fall för oss i 25 års klassen. Någon som vet hur det kommer sig?Maria
De har sänkt kvaltiderna rätt så rejält från 2008.
I alla fall för oss i 25 års klassen. Någon som vet hur det kommer sig?
Maria
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 21:57Jag tror helt enkelt att de anpassar kvaltiderna efter hur många som klarar kvaltiden. I den yngsta klassen finns det massor av folk som klarar kvaltiderna som inte ställt upp förut men som nu fått upp ögonen på Masters.
Jag tror helt enkelt att de anpassar kvaltiderna efter hur många som klarar kvaltiden. I den yngsta klassen finns det massor av folk som klarar kvaltiderna som inte ställt upp förut men som nu fått upp ögonen på Masters.
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 22:29jo. problemet är att man är en själv..
rätt så stor skillnad på 1.18 som det var tidigare på 100 fr
mot 1.12 som det är nu..
jo. problemet är att man är en själv..
rätt så stor skillnad på 1.18 som det var tidigare på 100 fr
mot 1.12 som det är nu..
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 23:27Skiftningarna blir tyvärr rätt stora när Masterssimning ökar i popularitet så fort. Finns inga kvaltider på SM, hoppas att jag ser dig där 🙂
Skiftningarna blir tyvärr rätt stora när Masterssimning ökar i popularitet så fort. Finns inga kvaltider på SM, hoppas att jag ser dig där 🙂
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 09:40Ja det hade varit roligt. Jag har inte tävlat på 8 år så det börjar väl bli dags nu.
Laddad som bara den.
Ja det hade varit roligt. Jag har inte tävlat på 8 år så det börjar väl bli dags nu.
Laddad som bara den.
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 10:17Appropå laddad så verkar Ryan het, han ska tydligen tävla den här tävlingen många gånger 😉
Appropå laddad så verkar Ryan het, han ska tydligen tävla den här tävlingen många gånger 😉
Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 01:15Var står det att det är krav på 50-meterbassäng?
Jag hittar inget om det här:
http://www.2010finamasters.org/swwwing/app/cm/Browse.jsp?PAGE=1125572Överhuvudtaget hittar jag inget om det på www.2010finamasters.org alls.
Var står det att det är krav på 50-meterbassäng?
Jag hittar inget om det här:
http://www.2010finamasters.org/swwwing/app/cm/Browse.jsp?PAGE=1125572
Överhuvudtaget hittar jag inget om det på http://www.2010finamasters.org alls.
Quote from Håkan Öhling on 23 June 2009, 09:35Det är alltid 50:a på VM och EM - det är bara vi svenskar som har tävlingar i 25:a. Det står nog inte att det är 50:a i OS heller 😉
Det är alltid 50:a på VM och EM - det är bara vi svenskar som har tävlingar i 25:a. Det står nog inte att det är 50:a i OS heller 😉
Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 21:16Kan de inte lägga SM i 50 meters då. Känns väldigt dumt att ha den i 25 om man vill kvala. Då blir väl sista chansen iprincip nu i augusti eller?
Kan de inte lägga SM i 50 meters då. Känns väldigt dumt att ha den i 25 om man vill kvala. Då blir väl sista chansen iprincip nu i augusti eller?
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 00:22Ah. Tråkigt då att vi inte har en enda inomhusfemtia i hela norra Sverige. 🙁
Fast jag håller inte med om att det bara är i Sverige vi har tävlingar i 25:a, det finns ju ändå upp till VM-nivå numera, och en aktiv världcupcirkus kring det.
Ah. Tråkigt då att vi inte har en enda inomhusfemtia i hela norra Sverige. 🙁
Fast jag håller inte med om att det bara är i Sverige vi har tävlingar i 25:a, det finns ju ändå upp till VM-nivå numera, och en aktiv världcupcirkus kring det.