Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 15:15Det hoppas jag att man kan få både på CC såsom XXL om jag skulle välja White. Cykloteket tycker jag har lite höga priser för min smak. Vill gärna ha Ultegra eller motsvarande rakt igenom för att inte köpa något nytt snart därpå (har en tendens att alltid
Det hoppas jag att man kan få både på CC såsom XXL om jag skulle välja White. Cykloteket tycker jag har lite höga priser för min smak. Vill gärna ha Ultegra eller motsvarande rakt igenom för att inte köpa något nytt snart därpå (har en tendens att alltid
Quote from Berit Bengtson on 26 July 2011, 17:36Karl:
Eftersom det verkar som om du bor i Sthlm och vill ha bra hjälp tycker jag att du även bör kolla in ECI i Björkhagen
http://www.eci.nu
Sthlms, och även Sveriges, största och mest välsorterade racer-butik.Dessutom tycker jag att du bör fundera ige
Karl:
Eftersom det verkar som om du bor i Sthlm och vill ha bra hjälp tycker jag att du även bör kolla in ECI i Björkhagen
Sthlms, och även Sveriges, största och mest välsorterade racer-butik.
Dessutom tycker jag att du bör fundera ige
Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 18:49Var förbi XXL i Bromma och såg att de hade en Merida med 105 rakt igenom för 4200:-
Nästan så man vart sugen på att köpa en som fulracer att köra till jobbet med...
Var förbi XXL i Bromma och såg att de hade en Merida med 105 rakt igenom för 4200:-
Nästan så man vart sugen på att köpa en som fulracer att köra till jobbet med...
Quote from Berit Bengtson on 26 July 2011, 20:44Om det var den här så står det Sora i annonsen
http://www.xxl.se/cykel/cyklar/landsvag/901-landsvagscykel-11-1069335
Om det var den här så står det Sora i annonsen
http://www.xxl.se/cykel/cyklar/landsvag/901-landsvagscykel-11-1069335
Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 21:44Nej, den fanns också, men den med 105 komponenter kosta 4200.00 kr. Tyckte den var lite märkligt billig bl.a då den enklare bara var en krona billigare...
Nej, den fanns också, men den med 105 komponenter kosta 4200.00 kr. Tyckte den var lite märkligt billig bl.a då den enklare bara var en krona billigare...
Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 22:02Det är knappt man kan köpa en 105-grupp på Cyclecomponents till det priset. Nu är inte de det billigaste, men ändå. Det låter som de dumpar ut cyklar, förmodligen för att knäcka konkurrenterna.
Det är knappt man kan köpa en 105-grupp på Cyclecomponents till det priset. Nu är inte de det billigaste, men ändå. Det låter som de dumpar ut cyklar, förmodligen för att knäcka konkurrenterna.
Quote from Funbeat user on 27 July 2011, 06:12Håkan, ECI har jag hört många gånger som tips men när jag är inne på deras sida så ser jag inga cyklar som matchar min absoluta smärtgräns på 15 loppor för hela kalaset (inkl. pedaler samt skor). Har de annat än det som finns på webben? Plockar de ihop en
Håkan, ECI har jag hört många gånger som tips men när jag är inne på deras sida så ser jag inga cyklar som matchar min absoluta smärtgräns på 15 loppor för hela kalaset (inkl. pedaler samt skor). Har de annat än det som finns på webben? Plockar de ihop en
Quote from Funbeat user on 27 July 2011, 06:15Såg att White:n nu kostar 10 000 SEK, är det läge att slå till eller ska jag leta efter något annat? Kommer Vola:n att komma ner på samma pris i rean tror ni?
Såg att White:n nu kostar 10 000 SEK, är det läge att slå till eller ska jag leta efter något annat? Kommer Vola:n att komma ner på samma pris i rean tror ni?
Quote from Funbeat user on 27 July 2011, 07:21hmm, ramen är en Kinesis K7 som inte är samma sak som Kinesium (vilken är x% starkare än 7005). Ser ut som att en 7046 är en bättre ram? Då kanske man ändå ska vänta tills CC rear
hmm, ramen är en Kinesis K7 som inte är samma sak som Kinesium (vilken är x% starkare än 7005). Ser ut som att en 7046 är en bättre ram? Då kanske man ändå ska vänta tills CC rear
Quote from Berit Bengtson on 27 July 2011, 09:52Karl:
Om du har frågor om ECIs utbud och priser får du bäst svar om du ställer de direkt till dem.
Telefonnr, adress och öppettider står på hemsidan, där står även:
"Vi bygger en cykel för just dig, dina mått, din design och prisklass."
Karl:
Om du har frågor om ECIs utbud och priser får du bäst svar om du ställer de direkt till dem.
Telefonnr, adress och öppettider står på hemsidan, där står även:
"Vi bygger en cykel för just dig, dina mått, din design och prisklass."