Quote from Funbeat user on 27 July 2011, 09:58Drog iväg ett email till de imorse 😉 Får se vad de kan tänkas erbjuda.
Drog iväg ett email till de imorse 😉 Får se vad de kan tänkas erbjuda.
Quote from Funbeat user on 27 July 2011, 12:37TCM i Tyresö rear Corratec till väldigt attraktiva priser just nu...
TCM i Tyresö rear Corratec till väldigt attraktiva priser just nu...
Quote from Funbeat user on 27 July 2011, 13:48Anders, Corratec verkar ligga lite utanför min budget. Måste ha både pedaler och skor. ~15000 cykeln verkar grym men som alltid- money money money 🙁
Anders, Corratec verkar ligga lite utanför min budget. Måste ha både pedaler och skor. ~15000 cykeln verkar grym men som alltid- money money money 🙁
Quote from Funbeat user on 27 July 2011, 21:29Karl, hur lång är du och vet du ditt grenmått?
Karl, hur lång är du och vet du ditt grenmått?
Quote from Funbeat user on 27 July 2011, 22:01Jag är 186 och tror att det var ungefär 89. Har tidigare hört att jag är en 58.5 då man enbart mätt längd och gren.
Jag är 186 och tror att det var ungefär 89. Har tidigare hört att jag är en 58.5 då man enbart mätt längd och gren.
Quote from Funbeat user on 27 July 2011, 22:14Okej då kan jag tyvärr inte hjälpa dig för tillfället.
Lycka till!
Okej då kan jag tyvärr inte hjälpa dig för tillfället.
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 27 July 2011, 22:16Trist, hade du en hoj att kränga 🙂
Trist, hade du en hoj att kränga 🙂
Quote from Funbeat user on 27 July 2011, 22:27Inte jag själv tyvärr. Jobbar på CC och vet att i den prisklassen du söker i inte finns ngt i den storleken du behöver. Vi har haft cykelrea i 1.5månad och det börjar bli utplockat i vissa storlekar.
Inte jag själv tyvärr. Jobbar på CC och vet att i den prisklassen du söker i inte finns ngt i den storleken du behöver. Vi har haft cykelrea i 1.5månad och det börjar bli utplockat i vissa storlekar.
Quote from Funbeat user on 27 July 2011, 22:41Trodde inte att det hade varit en dan åtgång cyklar på rean då den inte var så stor. Kommer det fler cyklar eller är säsongen över- ve och fasa. Har kollat på Volan tidigare men XXls cykel är flera tusen spänn billigare och finns i lager- är osäker på ra
Trodde inte att det hade varit en dan åtgång cyklar på rean då den inte var så stor. Kommer det fler cyklar eller är säsongen över- ve och fasa. Har kollat på Volan tidigare men XXls cykel är flera tusen spänn billigare och finns i lager- är osäker på ra
Quote from Funbeat user on 27 July 2011, 22:52Inga mer 2011-års cyklar kommer hem mer än på kundbeställning. Vi säljer av det som finns i väntan på nästa års godbitar.
Stressa aldrig ett cykelköp. För många handlar det såklart om att hitta en så billig cykel som möjligt men allt runtomkring är minst
Inga mer 2011-års cyklar kommer hem mer än på kundbeställning. Vi säljer av det som finns i väntan på nästa års godbitar.
Stressa aldrig ett cykelköp. För många handlar det såklart om att hitta en så billig cykel som möjligt men allt runtomkring är minst