Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELXXX
You need to log in to create posts and topics.

Dessa x, Hur funkar det för er? Undrar om det finns fler än jag har bättre relation nu än när man var ihop? Jag kommer skit bra överens med mitt ex, och vi samarbetar bättre nu än innan. Man respekterar varandra på ett annat sätt ellr?
Vad har ni för erfa

Ett X är ett X - jag umgås inte med dem.

Men att man kommer bättre överens än under tiden man var ett par kan jag förstå - jämför bara vad mycket mer tolerant man är mot vänner, än mot partner. Vänner får vara som de är, man respekterar dem, står ut med

Tre av mina allra bästa och närmsta vänner är ex och jag umgås sporadiskt med flera andra ex helt utan problem.

Ett par ex har jag inte sett röken av men det är nog bara bra och nåt ömsesidigt på nåt vis.

PS. XXX (rubriken) associerar jag med nåt he

(jag får också helt andra associationer till rubriken!) 😉

det är väl olika, det där X-andet. en av mina f d är min absolut närmaste vän.. ett tidigare X tål jag inte se över huvud taget! resten är väl däremellan nånstans. ser dem dock sällan/aldrig och

Har man 2barn med henne så är man så illa tvungen att ha nån kontakt, det funkar bra för mig, känner inte det minsta svartsjuka eller nåt, hoppas bara det går bra för henne och sin nya kille+deras barn, är för övrigt glad att hon träffat en bra kille, kun

Vet inte vad ni tänker då ni ser xxx, jag tänkte på oavgjort resultat....nä gjorde jag inte alls,tänkte nog lika jag med
För mig å mitt x fungerar det helbra,vi respekterar varandra mycket mer nu och hjälper varandra om det behövs.Aldrig tjafsat ang vår s

Precis som i fallet Markus (och låter inte det som en svart-på-vitt-dokumentär så säg : ) så har jag två barn med x:et, så nån form av relation måste man ju ha. Och livet är på tok för kort för att kastas bort på oändliga strider som aldrig kommer att led

Jag vill bryta helt med mina X för att efter kanske 6 månader eller så eventuellt återuppta kontakten som vänner. Om jag skulle fortsätta umgås med mitt X direkt efter att det är slut så fortsätter man ju bara där man slutade.

...så klokt, men ibland så svårt.

Jag skulle vara glad om jag hade några ex...