Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 21:43Jag har testat det mesta... Tränat från att springa bara väg till bara att springa i skogen...men det spelar ingen roll...
Funderade oxå på det där med balansen...men då borde jag få liknande känningar när jag cyklar, paddlar eller åker skidor... Det är j
Jag har testat det mesta... Tränat från att springa bara väg till bara att springa i skogen...men det spelar ingen roll...
Funderade oxå på det där med balansen...men då borde jag få liknande känningar när jag cyklar, paddlar eller åker skidor... Det är j
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 21:46Du har inte samma skakningar av "Gyrot" när du cyklar som vid löpning.
Du har inte samma skakningar av "Gyrot" när du cyklar som vid löpning.
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 21:53Tycker det skakar rätt bra när jag cyklar i skogen...;)
Tycker det skakar rätt bra när jag cyklar i skogen...;)
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 21:57Va inte så stelbent!
Va inte så stelbent!
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 22:04Stelbent?
Stelbent?
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 22:37Ja, mjukare i knäna.
Ja, mjukare i knäna.
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 09:36Jo Tobias det handlar ju om luftvägen mellan innerörat och näshålan som inte får vara för trång så att trycket i örat blir högt/lågt för då påverkas ju blanssinnet med illamående och yr bla som effekt. Ungefär som en vaxpropp fast från andra hållet så att
Jo Tobias det handlar ju om luftvägen mellan innerörat och näshålan som inte får vara för trång så att trycket i örat blir högt/lågt för då påverkas ju blanssinnet med illamående och yr bla som effekt. Ungefär som en vaxpropp fast från andra hållet så att
Quote from Linnea Persson on 12 March 2011, 19:10Jag har inte läst några svar, jag kanske upprepar nåt som redan sagts. Man kan absolut bli yr och därmed illamående pa spänningar i nacke/axlar. Det har jag råkat utför alldeles för många gångar. Den förklaring jag fått är att hjärnan helt enkelt får en m
Jag har inte läst några svar, jag kanske upprepar nåt som redan sagts. Man kan absolut bli yr och därmed illamående pa spänningar i nacke/axlar. Det har jag råkat utför alldeles för många gångar. Den förklaring jag fått är att hjärnan helt enkelt får en m
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 21:23En annan idé (jag är 68 år): Mitt första 10 km lopp förra året, tre dagar senare fick jag kraftig yrsel och spydde, fick åka ambulans till Sahlgranska. Låg några dygn med EKG kontinuerligt. Tränade med "gåstol" under tiden. Gick ut själv. Fick magnetrönt
En annan idé (jag är 68 år): Mitt första 10 km lopp förra året, tre dagar senare fick jag kraftig yrsel och spydde, fick åka ambulans till Sahlgranska. Låg några dygn med EKG kontinuerligt. Tränade med "gåstol" under tiden. Gick ut själv. Fick magnetrönt
Quote from Sissel Svanøe on 14 March 2011, 22:05Det som Jens skriver låter som en tänkbar lösning.
Annars kanske det är så att du inte andas ordentligt utan spänner dig så mycket att du ytandas och helt enkelt inte får tillräckligt med syre? (Tillägg: Som mimmi skriver ovan)
Spänner du dig blir det svå
Det som Jens skriver låter som en tänkbar lösning.
Annars kanske det är så att du inte andas ordentligt utan spänner dig så mycket att du ytandas och helt enkelt inte får tillräckligt med syre? (Tillägg: Som mimmi skriver ovan)
Spänner du dig blir det svå