Quote from Linnea Persson on 22 July 2011, 22:19Tack för era svar!
Tror inte det är järnet, jag har äntligen lyckats få upp mit hb på respektabla nivåer, låg på 122 för några veckor sen.
Ang det där med att det inte är andningen som begränsar en. Det är ju det som är konstigt, visst har jag ökat på s
Tack för era svar!
Tror inte det är järnet, jag har äntligen lyckats få upp mit hb på respektabla nivåer, låg på 122 för några veckor sen.
Ang det där med att det inte är andningen som begränsar en. Det är ju det som är konstigt, visst har jag ökat på s
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 22:28Vissa perioder är ara lite tyngre än andra. För min del brukar då några varv på en riktig löparbana hjälpa upp känslan av att det faktiskt funkar.
Men jag har under mina senare år som löpare upptäckt att jag har en grundläggande astma (som nog har påtalat
Vissa perioder är ara lite tyngre än andra. För min del brukar då några varv på en riktig löparbana hjälpa upp känslan av att det faktiskt funkar.
Men jag har under mina senare år som löpare upptäckt att jag har en grundläggande astma (som nog har påtalat
Quote from Linnea Persson on 22 July 2011, 22:35Astma har vi iofs i släkten (pappa, farmor och ett par kusiner - är astma ärftligt?) men har inget annat som tyder på det.
Jag har tänkt att det kanske bara är en platå, jag har gjort stora framsteg med både tempo och distans under våren, kanske är det b
Astma har vi iofs i släkten (pappa, farmor och ett par kusiner - är astma ärftligt?) men har inget annat som tyder på det.
Jag har tänkt att det kanske bara är en platå, jag har gjort stora framsteg med både tempo och distans under våren, kanske är det b
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 23:10Kan mycket väl vara som så att du har hamnat på nån slags platå precis som du skriver. Beror ju lite på hur pass hårt du har tränat på sistånde med? För egen del så kan jag påverkas en del av väder och vind vissa dagar samt träningsvärk osv.. och så även
Kan mycket väl vara som så att du har hamnat på nån slags platå precis som du skriver. Beror ju lite på hur pass hårt du har tränat på sistånde med? För egen del så kan jag påverkas en del av väder och vind vissa dagar samt träningsvärk osv.. och så även