Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningZero drop skor sökes
You need to log in to create posts and topics.

Jag vill ha tips om zero drop skor som har några millimeter dämpning, bred tå och som inte slits alltför fort på asfalt.
Har sprungit i två par merrel trailglov i 1,5 år nu men har märkt att dom slits väldigt fort. första paret gick jag igenom sulan efter

VFF?

Tänkte rekomendera Bare Access som är den absolut skönaste skon jag haft. Precis lagom dämpning för mig iaf. Jag har kört den äldre varianten som inte haft gummi under hela sulan och den har jag säkert kört 50+ mil med utan några större problem så den nya

> Jag vill ha tips om zero drop skor
Aquasocks

> som har några millimeter dämpning
Aquasocks

> bred tå
Aquasocks

> och som inte slits alltför fort på asfalt.
DANG IT ALL TO HELL! 🙂

Har ett par Merrell Ascend Trailglove goretex, visserligen med 8mm sula, men 0dropp. Dom har varit väldigt slitstarka hittills har dom nästan jämnt både på jobb och i vardag samt löper en del i dom. Syns ingenting på sulorna än. Dessa kan jag varmt rekomm

Det är yttersidan påframfoten som slitits. ganska precis Vid vibram märket på mina trail glowe
Hittade dock ett par merrel pace glowe igår noll dropp. Och 3-4 mm dämpning slog till då de var på rea

Inov8?

Nån som vet nåt om Zemgear - de ska ha 0-drop-skor!

Inov8 har jag testat men dom var för smala för mig

Vivo Barefoot tycker jag håller bra. Speciellt Neo Trail. Ultra är bra till triathlon och vattensport.