Quote from Funbeat user on 9 March 2014, 09:41Inov smala? Vissa modeller ja!! Inte alla, speciellt inte 0-3 mm drop, där hittar man breda skor.
/C
Inov smala? Vissa modeller ja!! Inte alla, speciellt inte 0-3 mm drop, där hittar man breda skor.
/C
Quote from Funbeat user on 9 March 2014, 14:20@Stefan...
Ge dig nu!
Detta är tredje gruppen som jag ser din annons i, var snäll och håll annonser under "köp/sälj".
Tror nog att om någon söker och vill köpa löparskor så tittar dom nog under "köp/sälj" gruppen...
@Stefan...
Ge dig nu!
Detta är tredje gruppen som jag ser din annons i, var snäll och håll annonser under "köp/sälj".
Tror nog att om någon söker och vill köpa löparskor så tittar dom nog under "köp/sälj" gruppen...
Quote from Funbeat user on 9 March 2014, 15:20@Jonas, håller visserligen med dig. Men Altra skon är en 0 dropp-sko med bred framfot spå på det sättet passa annonsen här men han skulle skrivit om den. Så det hade blivit mer en förklaring till skon och därefter kommit med att "jag har ett par till salu
@Jonas, håller visserligen med dig. Men Altra skon är en 0 dropp-sko med bred framfot spå på det sättet passa annonsen här men han skulle skrivit om den. Så det hade blivit mer en förklaring till skon och därefter kommit med att "jag har ett par till salu
Quote from Funbeat user on 9 March 2014, 21:56@Jens - du har ju köpt en modell med Inov-8s rymligare tåbox. Den de kallar Natural Fit. Om du köper F-lite 195 har den Performance Fit och är betydligt tajtare.
@Jens - du har ju köpt en modell med Inov-8s rymligare tåbox. Den de kallar Natural Fit. Om du köper F-lite 195 har den Performance Fit och är betydligt tajtare.