Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 22:03Typ jaktstart, men mer hardcore än skidskytte (tänk er ett skott och jaktstart...). Vi akn nog komam undan med Zombies också "sönderrivna kläder och (fejkat) nerblodade" stod det ju i första inlägget. Fast det kanske är bättre att köra ett Halloween-lopp
Typ jaktstart, men mer hardcore än skidskytte (tänk er ett skott och jaktstart...). Vi akn nog komam undan med Zombies också "sönderrivna kläder och (fejkat) nerblodade" stod det ju i första inlägget. Fast det kanske är bättre att köra ett Halloween-lopp
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 22:13Jag skulle vilja säga att Herr S har fått "Blodad tand" på det här med lopparrangemang.hehe..å det är skitakul...6H med marathontid är mitt tips å så Zoooooombie-milen förståss. Norr om Stora staden tack men jag vet att alla inte kan få sin vilja fram heh
Jag skulle vilja säga att Herr S har fått "Blodad tand" på det här med lopparrangemang.hehe..å det är skitakul...6H med marathontid är mitt tips å så Zoooooombie-milen förståss. Norr om Stora staden tack men jag vet att alla inte kan få sin vilja fram heh
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 22:46Vampyr på Blodomloppet känns mer och mer lockande. Det ligger så nära Stockholm Marathon att man inte orkar tävla på riktigt då, men att jogga runt går ju alltid. Självklart med blod som sportdryck som man kan bjuda andra löpare på.
Vampyr på Blodomloppet känns mer och mer lockande. Det ligger så nära Stockholm Marathon att man inte orkar tävla på riktigt då, men att jogga runt går ju alltid. Självklart med blod som sportdryck som man kan bjuda andra löpare på.
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 09:06Apropå vitsar jag kommit på själv:
-Vilket väder gillar zombies bäst?
Apropå vitsar jag kommit på själv:
-Vilket väder gillar zombies bäst?
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 09:29???
(säg!)
???
(säg!)
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 09:30BRAAAAAAAAAAAAAAINSTORMING!
BRAAAAAAAAAAAAAAINSTORMING!
Quote from Elias Engqvist on 15 October 2009, 09:31Öööh?
Öööh?
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 15:50Blodomloppet har ju även 10km som alternativ om man tycker 5 km är för kort.
Sedan skulle man fixa en massa lag från funbeat för att efter loppet dela på alla dsaker ur picnickorgen som ingår i lagavgiften. Kan man få blodapelsiner månne?
Blodomloppet har ju även 10km som alternativ om man tycker 5 km är för kort.
Sedan skulle man fixa en massa lag från funbeat för att efter loppet dela på alla dsaker ur picnickorgen som ingår i lagavgiften. Kan man få blodapelsiner månne?
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 12:46Zombies kan väl inte springa??? de stolpar ju fram, eller stapplar?
10 km zombiegång ...
Zombies kan väl inte springa??? de stolpar ju fram, eller stapplar?
10 km zombiegång ...
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 16:27Annan lämplig backdrop:
www.youtube.com/watch?v=YyBN3C2wepY
(eller, om länken inte funkar, sök på: Novas - The Crusher)
Annan lämplig backdrop:
http://www.youtube.com/watch?v=YyBN3C2wepY
(eller, om länken inte funkar, sök på: Novas - The Crusher)