Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarÅBY 6-timmars
You need to log in to create posts and topics.

Japp, då var vi 3 tossingar 😉

Fler som vill hänga på från sydvästra Skåne så finns det plats i bil och stuga (V)
Jag ser fram emot detta som tusan!!!!

åååååhhh! Jag vill men kan nog inte :-(....

näeeee vad tråkigt, kikki.....men jag hoppas fortfarande att det fixar sig med barnpassning och allt som sätter käppar i hjulen.....

Ja, va tusan! Inte sjutton kan man missa att träffa er Funbeat-tokingar, och som sagt 6-timmars är ju sprintdistans jämfört med förra helgen :D.

Det blir bra uppvärmning inför maran veckan efter och Lidingö senare samma månad. (H)

Vad roligt Åsa 🙂 Då kanske jag dessutom hinner hälsa på dig denna gången. Allt tyder på att det blir jättebra helg i Åby. Dessutom tyder det på att antalet deltagande tjejer blir rekordstort.
Du hittar ju till K-g´s sida

JA, Åsa! BILD:http://www.odla.nu/forums/style_emoticons/default/crazy.gif <<< funbeat-toking

Ja kanske hanger pa jag med. Vet att ja kommer vara i Sverige fram till slutet av september sa varfor inte 🙂

Karin! Superkul om du kommer! Ska du stanna i Svedala sen eller är det bara lov?

Ja man ar ju lite sugen. Bara jag kommer igang med lopningen igen, har haft ett liiiitet uppehall nu da jag haft semester och gjort allt annat an tranat 😉

Nja det blir Sverige fram till slutet av september, sen exjobb i Geneve, Schweiz till jul och sen

Hej Karin....
Det vore ju jätteroligt om du kom med. Jag tror det här är en tävling som passar dig umärkt inte minst med tanke på din uthållighet i triatlon.
Vi har säker många mål. En del är där för att averka 42,2. Själv är mitt mål inställt på minst 45