Quote from Guest on 7 October 2009, 22:54Om ni inte är intresserade av asfaltstusingar i Mölndal kan ni bortse från detta inlägg.
Men, för de som, liksom jag, vill springa tusingar på asfaltsrakor i Mölndal och därigenom undvika att bli låghalta av att springa vänstervarv på Åby IP vill jag bar
Om ni inte är intresserade av asfaltstusingar i Mölndal kan ni bortse från detta inlägg.
Men, för de som, liksom jag, vill springa tusingar på asfaltsrakor i Mölndal och därigenom undvika att bli låghalta av att springa vänstervarv på Åby IP vill jag bar
Quote from ellen olsson on 7 October 2009, 23:04GC-porten?
GC-porten?
Quote from Sissel Svanøe on 7 October 2009, 23:07Gång- och cykelbaneporten. Viadukten. Under bron. Den planskilda korsningen med Åbyvägen. 1000 meter öster om cirkulationen. You can´t miss it.
Gång- och cykelbaneporten. Viadukten. Under bron. Den planskilda korsningen med Åbyvägen. 1000 meter öster om cirkulationen. You can´t miss it.
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 09:03Vad bra! Får se om jag lyckas övertala mig själv att springa så långt nån gång, misstänker att det skulle göra tt.
Vad bra! Får se om jag lyckas övertala mig själv att springa så långt nån gång, misstänker att det skulle göra tt.
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 09:39Bra, mer sådant! Jag har mätt upp en del sträckor i Eriksberg och Lindholmen.
Bra, mer sådant! Jag har mätt upp en del sträckor i Eriksberg och Lindholmen.
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 09:45Annars kan man ju byta håll. Om man ledsnar på västervarv menar jag.
Annars kan man ju byta håll. Om man ledsnar på västervarv menar jag.
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 09:49Robert: Det skulle ställa till det för slogan-författare.
http://rlv.zcache.com/u_s_a_track_tshirt-p235646015124308421qn7m_400.jpg
Robert: Det skulle ställa till det för slogan-författare.
http://rlv.zcache.com/u_s_a_track_tshirt-p235646015124308421qn7m_400.jpg
Quote from ellen olsson on 8 October 2009, 10:10Då förstår jag vad du menar. Jag har dock aldrig fått för mig att kalla det för en "port".
Jag har annars åkt mååååånga varv på rullskidor i området.
Då förstår jag vad du menar. Jag har dock aldrig fått för mig att kalla det för en "port".
Jag har annars åkt mååååånga varv på rullskidor i området.
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 10:37Härligt Maria!
Skulle du kunna tänka dig att göra det på cykelrakan som går vid Margaretas konditori också? Orsaken till detta är att den rakan är mycket mer vindskyddad än den utanför Åby.
Härligt Maria!
Skulle du kunna tänka dig att göra det på cykelrakan som går vid Margaretas konditori också? Orsaken till detta är att den rakan är mycket mer vindskyddad än den utanför Åby.
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 11:06Jag misstänker att detta är en idé för Stefan Manning att ta itu med.
(För oinvigda var han initiativtagare till Åby 6h i september-07 - hittills ett one off)
Jag misstänker att detta är en idé för Stefan Manning att ta itu med.
(För oinvigda var han initiativtagare till Åby 6h i september-07 - hittills ett one off)