Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 22:16Tack Maria. Jag sprang tusingen utanför Åby nu ikväll. Jag brukar springa där i närheten men nu kommer jag i fortsättningen att ta med idrottsvägen också.
Jag kollade att jag höll mitt sexminutersmarathontempo.
Tack Maria. Jag sprang tusingen utanför Åby nu ikväll. Jag brukar springa där i närheten men nu kommer jag i fortsättningen att ta med idrottsvägen också.
Jag kollade att jag höll mitt sexminutersmarathontempo.
Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 11:02En annan bra 1000 m raka (på asfalt) är cykelbanan vid tennishallen i Rävekärr. Har inte mätt den exakt, men jag tror sträckan är ganska precis 1k efter svängen vid tennishallen fram till nästa sväng vid de mer eller mindre övergivna växthusen.
Fördelen
En annan bra 1000 m raka (på asfalt) är cykelbanan vid tennishallen i Rävekärr. Har inte mätt den exakt, men jag tror sträckan är ganska precis 1k efter svängen vid tennishallen fram till nästa sväng vid de mer eller mindre övergivna växthusen.
Fördelen
Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 11:05Den är exakt 1000m, det stämmer. Man har ju sprungit en och annan intervall där 🙂
Den är exakt 1000m, det stämmer. Man har ju sprungit en och annan intervall där 🙂
Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 22:18Tennishallen... jag hatar den sträckan, men den är bra för tusingar och ligger nära jobbet. Och om man är riktigt pigg kan man ju dessutom tävla med tåget (H)
Tennishallen... jag hatar den sträckan, men den är bra för tusingar och ligger nära jobbet. Och om man är riktigt pigg kan man ju dessutom tävla med tåget (H)
Quote from Fredric Lagerström on 5 December 2009, 22:30Bra jobbat Maria!
Jag har en helt perfekt uppmätt asfaltskilometer mellan Jörlanda och St Höga. Markeringar a200m på den i stort sett raka och platta cykelbanan. Det är en liten höjning i slutet på tusingen som man för kämpa emot men på vägen tillbaks f
Bra jobbat Maria!
Jag har en helt perfekt uppmätt asfaltskilometer mellan Jörlanda och St Höga. Markeringar a200m på den i stort sett raka och platta cykelbanan. Det är en liten höjning i slutet på tusingen som man för kämpa emot men på vägen tillbaks f
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 19:43Nu har vi varit ute och mätt igen! Denna gång på på gång- och cykelbanan efter Frölundagatan. Tusen meter med markering var hundrade meter. Vi började längst västerut, strax efter cirkulationen De flesta markeringarna är på högersidan men på några ställen
Nu har vi varit ute och mätt igen! Denna gång på på gång- och cykelbanan efter Frölundagatan. Tusen meter med markering var hundrade meter. Vi började längst västerut, strax efter cirkulationen De flesta markeringarna är på högersidan men på några ställen
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 19:45Kontakta vägverket så det blir sopat någon gång.
Kontakta vägverket så det blir sopat någon gång.
Quote from Sissel Svanøe on 21 March 2010, 19:59Hmm. Om man skulle fråga en Vägverksrepresentant tror jag nog att denne/a skulle hävda att det är kommunens sak att sopa sina egna cykelbanor. Å det snaraste!
Hmm. Om man skulle fråga en Vägverksrepresentant tror jag nog att denne/a skulle hävda att det är kommunens sak att sopa sina egna cykelbanor. Å det snaraste!
Quote from Håkan Öhling on 21 March 2010, 20:16Dessutom upphör vägverket att existera är det inte sista mars?
Dessutom upphör vägverket att existera är det inte sista mars?
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 20:25Jag tror nog att nya Trafikverket kommer att göra VV:s jobb och lite till men det skulle va trevligt att höra från initierad källa, typ den Vägverksrepresentant Maria verkar vara bundis med.
Jag tror nog att nya Trafikverket kommer att göra VV:s jobb och lite till men det skulle va trevligt att höra från initierad källa, typ den Vägverksrepresentant Maria verkar vara bundis med.