Quote from Sissel Svanøe on 21 March 2010, 20:25Precis. Och då blir det Trafikverkets sak att hävda att kommunen ska sopa sina cykelbanor. Om någon representant från Trafikverket blir tillfrågad alltså.
Precis. Och då blir det Trafikverkets sak att hävda att kommunen ska sopa sina cykelbanor. Om någon representant från Trafikverket blir tillfrågad alltså.
Quote from ellen olsson on 21 March 2010, 20:26Japp, de ska ingå i det nya "Vi som inte gillar snö&is"-verket.
Japp, de ska ingå i det nya "Vi som inte gillar snö&is"-verket.
Quote from Sissel Svanøe on 21 March 2010, 20:29Fast å andra sidan, vem f-n gillar snö och is i sin tjänsteutövning...;)
Fast å andra sidan, vem f-n gillar snö och is i sin tjänsteutövning...;)
Quote from ellen olsson on 21 March 2010, 20:29Skidåkare
Skidåkare
Quote from Sissel Svanøe on 21 March 2010, 20:30Den tjänsten vill jag ha.
Den tjänsten vill jag ha.
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 20:30Tonya Harding verkade gilla is ett tag...
Tonya Harding verkade gilla is ett tag...
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 10:00Är dessa markeringar synliga än idag? Rävekärrsrakan skall jag pröva någon gång.
Är dessa markeringar synliga än idag? Rävekärrsrakan skall jag pröva någon gång.
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 16:24På Frölundagatan finns de flesta markeringarna kvar. Men de börjar bli slitna. Så titta noga!
På Frölundagatan finns de flesta markeringarna kvar. Men de börjar bli slitna. Så titta noga!