Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 22:52Det här hittade jag på nätet. Inte för rallyförare men kanske någon nyttig info iallafall. Dom verkar ha satt ett pris av underhåll på 500:- men det ges ingen info hur dom kommit fram till just den summan.
Cykel
Vi har varit knappt tio personer som unde
Det här hittade jag på nätet. Inte för rallyförare men kanske någon nyttig info iallafall. Dom verkar ha satt ett pris av underhåll på 500:- men det ges ingen info hur dom kommit fram till just den summan.
Cykel
Vi har varit knappt tio personer som unde
Quote from ellen olsson on 9 May 2009, 23:40Vad har man gjort om man behöver "torka av sadeln" _innan_ man cyklar?
Vad har man gjort om man behöver "torka av sadeln" _innan_ man cyklar?
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 23:57Låtit pendlarcykeln stå ute, exponerad för regn, dagg eller frost.
Låtit pendlarcykeln stå ute, exponerad för regn, dagg eller frost.
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 00:11Det är ett hemskt faktum, men det finns folk som inte ger sin cykel lika mycket kärlek som vi cykelentusiaster gör. Jag kommer aldrig förstå hur man kan lämna sin cykel utomhus i ur och skur och blir uppriktigt ledsen så fort jag hör en rostig och gnissla
Det är ett hemskt faktum, men det finns folk som inte ger sin cykel lika mycket kärlek som vi cykelentusiaster gör. Jag kommer aldrig förstå hur man kan lämna sin cykel utomhus i ur och skur och blir uppriktigt ledsen så fort jag hör en rostig och gnissla
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 17:50Denna vecka ! tre punkteringar och en bakväxel . 1200:- Som hittat
Denna vecka ! tre punkteringar och en bakväxel . 1200:- Som hittat
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 12:10Ajdå, trist.
Vad hände med växeln, hamnar den under kategorin driftskostnad eller olycka?
Ajdå, trist.
Vad hände med växeln, hamnar den under kategorin driftskostnad eller olycka?
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 09:09Det som jag tycker slits mest och som kostar mest (förutom inköp av cykel) är cykelkläderna.
Det som jag tycker slits mest och som kostar mest (förutom inköp av cykel) är cykelkläderna.
Quote from Ingemar Lindgren on 12 May 2009, 09:49Ja, hur länge räcker ett par cykelbyxor egentligen? Jag är på väg att kasta två par eftersom stoppningen blivit lika tjock som ett ark papper ungefär, gissar att jag använt byxorna en 500 mil var i blandad körning. I övrigt håller ju byxorna ihop. Ska det
Ja, hur länge räcker ett par cykelbyxor egentligen? Jag är på väg att kasta två par eftersom stoppningen blivit lika tjock som ett ark papper ungefär, gissar att jag använt byxorna en 500 mil var i blandad körning. I övrigt håller ju byxorna ihop. Ska det
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 12:19Jag brukar inte slänga de bara för att stoppningen är papperstunn, dock kan detta va en bra indikation att kolla om tyget blivit så tunt att rumpan syns igenom :D. Kan va käckt att va extra noga med detta om man köper lite billigare märken - om man inte v
Jag brukar inte slänga de bara för att stoppningen är papperstunn, dock kan detta va en bra indikation att kolla om tyget blivit så tunt att rumpan syns igenom :D. Kan va käckt att va extra noga med detta om man köper lite billigare märken - om man inte v
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 12:24Bättre det än ASS-OS-röv.
Bättre det än ASS-OS-röv.