Quote from Roger Carlsson on 6 September 2008, 10:47Enda gången jag provat ett löpband var när jag skulle köpa skor för några år sen. Det tog ungefär tio sekunder innan jag var så "åksjuk" att jag fick hjälpas därifrån! Tydligen ska man inte titta ner, särskilt inte om det finns en spegel längst fram... (H
Enda gången jag provat ett löpband var när jag skulle köpa skor för några år sen. Det tog ungefär tio sekunder innan jag var så "åksjuk" att jag fick hjälpas därifrån! Tydligen ska man inte titta ner, särskilt inte om det finns en spegel längst fram... (H
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 11:38Sjukt cool video Mira Mira!!!!
Undra bara HUR MÅNGA gånger de har varit tvungen att gör om det....;)
Sjukt cool video Mira Mira!!!!
Undra bara HUR MÅNGA gånger de har varit tvungen att gör om det....;)
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 13:27"OK Go wins YouTube Awards"
http://www.usatoday.com/life/music/news/2007-03-26-youtube-awards_N.htm
"OK Go wins YouTube Awards"
http://www.usatoday.com/life/music/news/2007-03-26-youtube-awards_N.htm
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 17:03Och jag som har så lätt för att bli åksjuk (#) Det här blir värre och värre.
Jag får nog ta mig en ny funderare på det här med vinterträning. Annars kan ni ju alltid googla på "ingmari" "treadmill" "accident" "hilarious" framåt januari sisådär. Jag får v
Och jag som har så lätt för att bli åksjuk (#) Det här blir värre och värre.
Jag får nog ta mig en ny funderare på det här med vinterträning. Annars kan ni ju alltid googla på "ingmari" "treadmill" "accident" "hilarious" framåt januari sisådär. Jag får v
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 19:37hmm kan ni hjälpa mig vad jag kan äta till frukost? jag får bara äta lam,vit fisk,vilt kött,tomat,gurka,squash,persika,melon,sallad,soja produkter,mjölkfri och glutenfrikost, risdrycker all ris sorter, avacado örtkryddor,örtte utan koffein
hmm kan ni hjälpa mig vad jag kan äta till frukost? jag får bara äta lam,vit fisk,vilt kött,tomat,gurka,squash,persika,melon,sallad,soja produkter,mjölkfri och glutenfrikost, risdrycker all ris sorter, avacado örtkryddor,örtte utan koffein
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 19:38Kanske även en dum fråga, men någon som vet ett bar bra löparshorts/cykelbyxor där det finns2 fickor. En till mp3 spelaren och en till "gel" om man springer maraton?
Jag kör också helst med lurar. Särskillt om jag ska springa längre sträckor el där är my
Kanske även en dum fråga, men någon som vet ett bar bra löparshorts/cykelbyxor där det finns2 fickor. En till mp3 spelaren och en till "gel" om man springer maraton?
Jag kör också helst med lurar. Särskillt om jag ska springa längre sträckor el där är my
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 19:47Jag kan tyvärr inte riktigt svara på någon av frågorna ovan (som för övrigt inte alls var särskilt dumma).
Men jag har en riktigt, riktigt dum fråga: Hur ofta uppdateras Google Earth? Vi bor i ett nybyggt område, och jag har rätt bra koll på när de olik
Jag kan tyvärr inte riktigt svara på någon av frågorna ovan (som för övrigt inte alls var särskilt dumma).
Men jag har en riktigt, riktigt dum fråga: Hur ofta uppdateras Google Earth? Vi bor i ett nybyggt område, och jag har rätt bra koll på när de olik
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 19:50Madelene: Jag kan inte något om magproblem och dieter, men det känns som om du skulle vara hjälpt av att få råd av en bra dietist.
Madelene: Jag kan inte något om magproblem och dieter, men det känns som om du skulle vara hjälpt av att få råd av en bra dietist.
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 20:04ingmarie, jo men det ja skrev,det va de enda jag får äta
ingmarie, jo men det ja skrev,det va de enda jag får äta
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 21:29glutenfri gröt på krossat bovete/boveteflingor kanske? eller sempers glutenfria müsli som passar både som müsli och att göra gröt av. soyamjölk? hårdost är laktosfri och laktosfritt smör finns, glutenfritt bröd finns att köpa, annars finns många fina rece
glutenfri gröt på krossat bovete/boveteflingor kanske? eller sempers glutenfria müsli som passar både som müsli och att göra gröt av. soyamjölk? hårdost är laktosfri och laktosfritt smör finns, glutenfritt bröd finns att köpa, annars finns många fina rece