Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tog ett tag innan jag fattade att du refererade till första posten i tråden. 🙂 Men du har rätt, hon verkar flänga omkring mellan olika ämen för att göra sig ett namn. Var det träning hon skulle göra för ngåra år sedan, men de tröttnade hon tydligen på?

"Ur dagens DN:
"Asfalten. Korsningarna. Cykelbanorna. Cyklisterna...""

Tack Håkan C, det gjorde min dag.

Det stavas psyk-listerna 😉

Bra spanat Håkan!

Mycket spännande tråd för en som ser liknande saker dagligen från Lidingö till södermalm. Det är väl rimligt att anpassa hastigheten efter situationen?

"Eftersom att det nu dras en massa paralleller till bilister så vill jag påpeka att det inte finns en

Allvarligt? Bilister är inga föredömen. De kör 70 där det är 50 och 50 där det är trettio. Typiskt är föräldrar som lämnar barnen vid skolor och förskolor och sedan gör en rivstart därifrån mot alla regler och riskerar livet på sina barns kamrater.
Här i

Du gjorde precis det Ling-ling 😉

Lingling Ling: "Bilister är inga föredömen. De kör 70 där det är 50 och 50 där det är trettio."
Jag är bilist. Och cyklist. Och löpare. Som bilist kör jag, och många andra, 50 där det är 50 och 30 där det är 30. Vänligen dra inte alla bilister över en kam

Man ska inte dra någin över kammen imho.

Men det kanske är dags att se sin egen del i det hela.

Tycker man kan se dels en massa långsamma cyklister och fotgängare som inte har någon koll öht samtidigt som att det finns en massa cyklister som cyklar på

Jag bara tänkte söka jobb som krönikör på någon tidning, tror ni inte arbetsprovet fungerar? Tänkte bredda deras repertoar.
😉