Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 12:58Låter trevligt. 🙂
Låter trevligt. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 13:43Hmm, där har man inte direkt vägarna förbi. Cykla blir lite väl långt ^^ iaf för min del.
Hmm, där har man inte direkt vägarna förbi. Cykla blir lite väl långt ^^ iaf för min del.
Quote from Jonny Persson on 16 September 2011, 13:55Passa dig K-G. Jag är rätt flexibel av mig och om du inte är snäll så kommer jag och kör ett maxpulstest på dig.
Passa dig K-G. Jag är rätt flexibel av mig och om du inte är snäll så kommer jag och kör ett maxpulstest på dig.
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 13:56Åh Mackan. Kan du inte göra det och så filma det med? (t+)
Åh Mackan. Kan du inte göra det och så filma det med? (t+)
Quote from Jonny Persson on 16 September 2011, 13:58Ja jag äger faktiskt en hygglig videokamera så det skulle kunna vara intressant att spänna på K-G pulsbältet och sen filma. 🙂
Ja jag äger faktiskt en hygglig videokamera så det skulle kunna vara intressant att spänna på K-G pulsbältet och sen filma. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 14:00Jag tycker vi bestämmer det. Antingen det eller så vill jag vara med när det händer. 🙂
Jag tycker vi bestämmer det. Antingen det eller så vill jag vara med när det händer. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 14:03Det är 25+ utomhus ( i den obefintliga skuggan ) och jag tar då och då en paus inomhus.
Vad är ett pulsbälte för något? 😉Går jag utanför dörren och drar backen upp så behöver jag knappt 100 meter för att hamna 200+.
För ett antal år sedan hade jag e
Det är 25+ utomhus ( i den obefintliga skuggan ) och jag tar då och då en paus inomhus.
Vad är ett pulsbälte för något? 😉
Går jag utanför dörren och drar backen upp så behöver jag knappt 100 meter för att hamna 200+.
För ett antal år sedan hade jag e
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 14:06Ber om ursäkt.
yr.no säger 24+.
Rossinière är platsen.
I franska Schweiz.
Ber om ursäkt.
yr.no säger 24+.
Rossinière är platsen.
I franska Schweiz.
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 14:08Oj!
Hoppade över ordet "pulsbältet" när jag läste.. (#)
Oj!
Hoppade över ordet "pulsbältet" när jag läste.. (#)
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 15:36Jag använder puls band sällan men en gång var min puls uppe i ca 230. Kände mig inte så ansträngd eller nära döden men på nåt sätt dubbelregistreras pulsen mot BH-bandet. När jag fick bandet på plats var jag inte nära döden längre.... 🙂
Jag använder puls band sällan men en gång var min puls uppe i ca 230. Kände mig inte så ansträngd eller nära döden men på nåt sätt dubbelregistreras pulsen mot BH-bandet. När jag fick bandet på plats var jag inte nära döden längre.... 🙂