Quote from Catharina Brattlin on 16 September 2011, 21:16Kristina, ett enkelt svar på Din fråga - tror Du inte testarna som gjorde Ditt förra maxpulstest vet det? Är Du sugen på att göra ett nytt maxpulstest är det väl bara att fråga dem? Eller?
Kristina, ett enkelt svar på Din fråga - tror Du inte testarna som gjorde Ditt förra maxpulstest vet det? Är Du sugen på att göra ett nytt maxpulstest är det väl bara att fråga dem? Eller?
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 21:27Nja, egentligen var det inte mig jag tänkte på när jag ställde frågan. Fast nu kanske jag är liiiite sugen, men det är ju ganska onödigt eftersom jag gjort det för inte så länge sedan. Det skulle vara för att det är kul då. 🙂
Nja, egentligen var det inte mig jag tänkte på när jag ställde frågan. Fast nu kanske jag är liiiite sugen, men det är ju ganska onödigt eftersom jag gjort det för inte så länge sedan. Det skulle vara för att det är kul då. 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 16 September 2011, 21:32OK, det framgck nog inte för mig iaf att Du tänkte på någon annan. 🙂
Oavsett så borde testledarna veta svaret på Din fråga. Tycker iaf jag.
OK, det framgck nog inte för mig iaf att Du tänkte på någon annan. 🙂
Oavsett så borde testledarna veta svaret på Din fråga. Tycker iaf jag.
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 21:33Jag tänkte inte på någon annan, jag funderade generellt på det. Diskuterade med en bekant om saken och fick för mig att jag skulle fråga här bara. Svaren jag fått räcker men tack för förslaget. 🙂
Jag tänkte inte på någon annan, jag funderade generellt på det. Diskuterade med en bekant om saken och fick för mig att jag skulle fråga här bara. Svaren jag fått räcker men tack för förslaget. 🙂