Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 17:33Låter helt klart oseriöst Christer 😉
Låter helt klart oseriöst Christer 😉
Quote from Elias Engqvist on 15 September 2010, 17:37Ja, troligen är det så. Fan vad jag ångrar mig. Mitt liv är till spillo!
Ja, troligen är det så. Fan vad jag ångrar mig. Mitt liv är till spillo!
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 17:59Som sagt, kortare sträcka än halvmara har jag aldrig haft problem med. Nu har jag gått upp en halvstorlek och det funkar bättre. Var iofs lite öm i tån efter halvmaran i lördags, men det beror nog delvis på att den redan var blå sedan innan, tror inte att
Som sagt, kortare sträcka än halvmara har jag aldrig haft problem med. Nu har jag gått upp en halvstorlek och det funkar bättre. Var iofs lite öm i tån efter halvmaran i lördags, men det beror nog delvis på att den redan var blå sedan innan, tror inte att
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 18:46Har gått upp två storlekar i skor, men det har inte hjälpt mot mina blå naglar.
Nu har jag börjat tejpa de utsatta tårna inför långpass o det hjälper en del. Har nån slags idé om att jag böjer ner tårna så att naglarna trycker mot underlaget. Då skulle
Har gått upp två storlekar i skor, men det har inte hjälpt mot mina blå naglar.
Nu har jag börjat tejpa de utsatta tårna inför långpass o det hjälper en del. Har nån slags idé om att jag böjer ner tårna så att naglarna trycker mot underlaget. Då skulle
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 18:56Jag har också konstant någon blånagel på fötterna. Bryr mig inte längre.
Nagellack är snyggt! (H)
Jag har också konstant någon blånagel på fötterna. Bryr mig inte längre.
Nagellack är snyggt! (H)
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 19:06men det ömmar ju! är inte kul när man springer och man drar sig för varje steg på den foten som "spökar". Men, det kanske är att bara bita ihop 🙂
för större skor funderar jag om vad som händer när man inte springer så långa pass. vill inte gärna ha 2 pa
men det ömmar ju! är inte kul när man springer och man drar sig för varje steg på den foten som "spökar". Men, det kanske är att bara bita ihop 🙂
för större skor funderar jag om vad som händer när man inte springer så långa pass. vill inte gärna ha 2 pa
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 19:10Ömmande blir det bara för mig om jag springer längre än ca 3 mil så då har jag större skor. Lite jobbigt när nageln annars sitter löst och glappar som en krokodilkäft innan den lossnar.
Ömmande blir det bara för mig om jag springer längre än ca 3 mil så då har jag större skor. Lite jobbigt när nageln annars sitter löst och glappar som en krokodilkäft innan den lossnar.
Quote from Catharina Brattlin on 15 September 2010, 19:12Jag erkänner att jag tycker att blåa och skrovliga naglar (precis som sprickiga och nariga hälar) är gräsligt fult. Tycker också om att bära nagellack, men har alltid transparent sådant, så det skulle ju ändå inte dölja nåt.
Å andra sidan inser jag ju nu
Jag erkänner att jag tycker att blåa och skrovliga naglar (precis som sprickiga och nariga hälar) är gräsligt fult. Tycker också om att bära nagellack, men har alltid transparent sådant, så det skulle ju ändå inte dölja nåt.
Å andra sidan inser jag ju nu
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 20:01I likhet med Christer så lider jag aldrig av blånaglar och efter att ha hjälpt ett antal löparnoviser med detta problem så vågar jag hävda att det har med skostorlek OCH skoval att göra. En del skomodeller är kraftigt avsmalnande på både bredden och höjde
I likhet med Christer så lider jag aldrig av blånaglar och efter att ha hjälpt ett antal löparnoviser med detta problem så vågar jag hävda att det har med skostorlek OCH skoval att göra. En del skomodeller är kraftigt avsmalnande på både bredden och höjde
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 20:06Om jag målar mina tånaglar så tror jag inte min fru bir så glad. Annars är ju det en bra idé!
Om jag målar mina tånaglar så tror jag inte min fru bir så glad. Annars är ju det en bra idé!