Quote from Guest on 4 January 2009, 15:39Vilken funbeatångest jag fick.
Vilken funbeatångest jag fick.
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 15:49Ja, du var inte ensam!
Ja, du var inte ensam!
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 15:50Är vi nog många som fick 🙁
men nu kan vi pusta ut igen - skönt 🙂
Allt som vanligt igen
Är vi nog många som fick 🙁
men nu kan vi pusta ut igen - skönt 🙂
Allt som vanligt igen
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 15:51Vad fördriver man tiden med när inte FB funkar? Som tur var började det funka bara ett par minuter efter jag började försöka komma in.
Vad fördriver man tiden med när inte FB funkar? Som tur var började det funka bara ett par minuter efter jag började försöka komma in.
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 15:52Det känns som att ni har något gemensamt som jag inte vet vad det är.
Det känns som att ni har något gemensamt som jag inte vet vad det är.
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 15:57Det vi har gemensamt är FB och där är ju du med!
Det vi har gemensamt är FB och där är ju du med!
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 15:58Är det något som har hänt?
Är det något som har hänt?
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 15:58Uppenbarligen. Man kan undra varför då det ser ut som en playground för 4-åringar 😀
Uppenbarligen. Man kan undra varför då det ser ut som en playground för 4-åringar 😀
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 16:00FB var nere för räkning några timmar (tror jag det var).
FB var nere för räkning några timmar (tror jag det var).
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 16:04Timmar? Jäklar så fort dagen försvann, jag kollade in här imorse men tyckte det var nyss faktiskt. Jösses så fort den här dagen gick.
Vart tar tiden vägen egentligen och varför har den så bråttom dit?
Timmar? Jäklar så fort dagen försvann, jag kollade in här imorse men tyckte det var nyss faktiskt. Jösses så fort den här dagen gick.
Vart tar tiden vägen egentligen och varför har den så bråttom dit?