Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 21:39Kör oftast i svart (H)
Kör oftast i svart (H)
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 20:08Jaha nu är vi här igen med det där med saknad....och kanske ännu mera att inte finnas till. Mycket smärtsamma saker som man måste bearbeta för att kunna gå vidare i livet....Hade ingen aning om att FB låg nere....är bara inne några minuter så där var anna
Jaha nu är vi här igen med det där med saknad....och kanske ännu mera att inte finnas till. Mycket smärtsamma saker som man måste bearbeta för att kunna gå vidare i livet....Hade ingen aning om att FB låg nere....är bara inne några minuter så där var anna
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 21:27Jag kör också i svart!
Jag kör också i svart!
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 21:50jag har ett neon-gult linne från Madrid marathon.....as-snyggt....
Önskade mig brallor i samma valör......fick svart tröja,svart luva å svarta strumpor...SVART....//Kjell.
jag har ett neon-gult linne från Madrid marathon.....as-snyggt....
Önskade mig brallor i samma valör......fick svart tröja,svart luva å svarta strumpor...SVART....//Kjell.
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 21:51Eller vitt
Eller vitt
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 21:52Rött-svart eller grön-grönt!
Rött-svart eller grön-grönt!
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 21:54Mörk grönt???
Mörk grönt???
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 21:56Militär/mörk-grön nederdel och lite ljusare grön topp (H:)
Militär/mörk-grön nederdel och lite ljusare grön topp (H:)
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 21:59Nice!!!
Nice!!!
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 22:07Jag har som jag tidigare sagt fast i en annan tråd skittaskigt färgsinne.....ser en massa kulörer men det är bara det att dom ändrar sig under dagen samt ser annorlunda ut än för vanligt seende människor....Å så skittaskig smak gör att jag ser det mesta s
Jag har som jag tidigare sagt fast i en annan tråd skittaskigt färgsinne.....ser en massa kulörer men det är bara det att dom ändrar sig under dagen samt ser annorlunda ut än för vanligt seende människor....Å så skittaskig smak gör att jag ser det mesta s