Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 16:05Vilken tur, under den tiden var jag ute och tränade vilket hade gett mig ångest om jag inte gjort det 🙂
Vilken tur, under den tiden var jag ute och tränade vilket hade gett mig ångest om jag inte gjort det 🙂
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 16:05Yeahaa, jag var på gymmet. Tur man kunde registrera passen här nu. Annars hade jag kanske också börjat må dåligt.
Yeahaa, jag var på gymmet. Tur man kunde registrera passen här nu. Annars hade jag kanske också börjat må dåligt.
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 16:13Nu ska jag snart ge mig iväg till spinning, jag hoppas jag kan regga det när jag är tillbaka.
Nu ska jag snart ge mig iväg till spinning, jag hoppas jag kan regga det när jag är tillbaka.
Quote from Rasmus Olsson on 4 January 2009, 16:17Regga raggningen?
Regga raggningen?
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 16:21Ska man regga den också, hur gör man det?
Ska man regga den också, hur gör man det?
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 16:24Yes - kör också spinning snart så se till att inte sänka FB utan att vi kan regga när vi kommer tillbaks .....:-)
Yes - kör också spinning snart så se till att inte sänka FB utan att vi kan regga när vi kommer tillbaks .....:-)
Quote from Rasmus Olsson on 4 January 2009, 16:26Barbro: jag ska försöka låta bli.
Barbro: jag ska försöka låta bli.
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 16:27Lugn och fin då 🙂
Lugn och fin då 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 4 January 2009, 16:28Yoghurt!
Yoghurt!
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 16:29Utav min tråd att bedömma har ingen behövt regga någon raggning efter ett pass, så funbeat har väl helt enkelt prioriterat andra funktioner istället.
Utav min tråd att bedömma har ingen behövt regga någon raggning efter ett pass, så funbeat har väl helt enkelt prioriterat andra funktioner istället.