Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 16:55Vad var det som hände?? Jag fick sån ångest så jag var tvungen att dra iväg och träna.
Vad var det som hände?? Jag fick sån ångest så jag var tvungen att dra iväg och träna.
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 18:15Jag fick lägga mej på rygg på golvet och djupandas i en papperspåse. (t-)
Jag fick lägga mej på rygg på golvet och djupandas i en papperspåse. (t-)
Quote from Jan Lundquist on 4 January 2009, 18:48Jag spelade in en singel http://www.youtube.com/watch?v=G9GDvZDQ0LQ
Jag spelade in en singel http://www.youtube.com/watch?v=G9GDvZDQ0LQ
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 19:13Det vart inget ragg på spinningen idag:-( Alla var väl för trötta efter 75 minuters kämpande.
Det vart inget ragg på spinningen idag:-( Alla var väl för trötta efter 75 minuters kämpande.
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 19:26Stina, du kan du. Vilken höjdare, kommer att slå. Stort. (t+)
Stina, du kan du. Vilken höjdare, kommer att slå. Stort. (t+)
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 20:17Hittade inte heller något att ragga på 🙁
Idag var det fullt focus på spinningen .....
Hittade inte heller något att ragga på 🙁
Idag var det fullt focus på spinningen .....
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 20:19Men Barbro, hur kan du veta något om det? Du tittar ju rakt ned i golvet 🙂
Men Barbro, hur kan du veta något om det? Du tittar ju rakt ned i golvet 🙂
Quote from Therese Woodhill on 4 January 2009, 21:31Hon kollar så hon trampar.för det ser inte speciellt svettigt ut.;)
Hon kollar så hon trampar.för det ser inte speciellt svettigt ut.;)
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 21:33Ja under passet är det fullt focus - gärna blicken i golvet.
Och (Johan) det var riktigt svettigt - det lovar jag.
Men före och efter ..... då ..... kan man ju kolla in om det finns något intressant 🙂
Ja under passet är det fullt focus - gärna blicken i golvet.
Och (Johan) det var riktigt svettigt - det lovar jag.
Men före och efter ..... då ..... kan man ju kolla in om det finns något intressant 🙂
Quote from Therese Woodhill on 4 January 2009, 21:37Det är bäst efter, helst om nån har vit top.
Det är bäst efter, helst om nån har vit top.