Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Olle:
Jag har 2 förslag på saker som jag tror skulle förbättra Funbeat. Båda rör målen som man kan sätta upp.
1. Att man skulle kunna kopiera ett mål, ungefär så som man idag kan kopiera en träning. Klicka på kopera och sen ändra vissa parametrar (t.ex da

Det här tyckte jag var väldigt bra förslag, Bullen!

Tack, tack 🙂

Man kan aldrig helt "bygga bort möjligheten att göra misstag". Sen tror jag det kan vara lite tekniskt svårt att göra som du säger, jämfört med nuvarande lösning (som jag ändå tycker fungerar).

Men Olle får väl avgöra vad han tycker om saken. Hoppas han

Jo, det kan vara lite irriterande om man råkat släppa Ctrl efter att ha gjort flera val.
Att ha två boxar skulle lösa det. En box för icke valda aktiviteter och en för valda.

En lösning nu om det händer er ofta är att slå på Tröga tangenter i Windows så

Markus: Ja om det är tekniskt svårt har jag ingen aning om, jag är inte datakunnig. Men önskemål kan man ha ändå, så får väl Olle svara på om det inte är möjligt att genomföra tekniskt. Samma sak om han tycker att det är rimligt att lägga tid och energi p

Ett förslag:
Under träningstyp där man registrerar träning borde man även kunna sätta in att man varit ut å festat. De är väl tveksamt om det kan klassas som träning, men det är ju onekligen något som påverkar ens träning. Eftersom det går att registrera

Fylla = förgiftning. Kan väl registreras som sjukdom, liksom magsjuka och annat elände...

Håll helst nere på träningstyperna. Det är redan på tok för många varianter och de flesta har inte någon rapporterat på på väldigt långt tid.

Om du dricker så mycket och ofta att det behövs en helt ny träningstyp bör drickandet klassas som sjukdom. Annar

Ta bort alla träningstyper som inte användes 2008?