Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 18:09Det har jag inga synpunkter på. Kör du på med din stil. Det blir nog bra.
Själv är jag mycket sparsam vilket iofs kan leda till missförstånd ibland. Men varför alltid ligga på den säkra sidan?
Det har jag inga synpunkter på. Kör du på med din stil. Det blir nog bra.
Själv är jag mycket sparsam vilket iofs kan leda till missförstånd ibland. Men varför alltid ligga på den säkra sidan?
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 18:23All right Jackie.åker nu till Madrid på fyra dagars fotbol/mat/öl/vin/sprit/sevärdheter. Jag blev djävligt glad över ditt inläg det ska du veta.( Tja nu undrar jag om man törs köra en liten men ändock smiley....)
Våga vinn- skit å försvinn:D
All right Jackie.åker nu till Madrid på fyra dagars fotbol/mat/öl/vin/sprit/sevärdheter. Jag blev djävligt glad över ditt inläg det ska du veta.( Tja nu undrar jag om man törs köra en liten men ändock smiley....)
Våga vinn- skit å försvinn:D
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 18:25Låter som en fantastisk resa. Alla viktiga detaljer är med. Hoppas det blir lika kul som det låter!
Låter som en fantastisk resa. Alla viktiga detaljer är med. Hoppas det blir lika kul som det låter!
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 13:58Klart ni ska ransonera punkterna så jag kan använda upp dem!
Klart ni ska ransonera punkterna så jag kan använda upp dem!
Quote from Elias Engqvist on 20 April 2009, 09:37Kjell, det var väl bra att du stavade rätt på ett ord iaf!
Vad gäller utrustning, default-utrustning osv. tycker jag fortfarande att mitt förslag (som jag kanske bara gett till Olle, kommer inte ihåg längre) var ganska bäst:
Man kan göra paket av utrust
Kjell, det var väl bra att du stavade rätt på ett ord iaf!
Vad gäller utrustning, default-utrustning osv. tycker jag fortfarande att mitt förslag (som jag kanske bara gett till Olle, kommer inte ihåg längre) var ganska bäst:
Man kan göra paket av utrust
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 09:44Christer (t+)
Christer (t+)
Quote from Bjarne Lewin on 20 April 2009, 14:33Christer (t+)
Christer (t+)