Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Thomas: Jag var ju inte här förr så jag vet ju inte vilket specifikt bakåtsträveri just DU syftade på nu, menmen...

Micke: Eller så används den av de av oss som har en tendens att använda för stora delar av sitt ordförråd i samma post på de communities v

Haha ! Jag står just nu i hörnet och småler lite... Väl talat Jessie !

Jessie: med förut menade jag inte nödvändigtvis på det här forumet, jag menade som smilies såg ut innan dom var glada animerade figurer (alltså en glad gubbe skulle vara ett kolon, ett minus och en slutparantes)

En riktig quote funktion skulle inte vara

Citeringsfunktion, fet och kursiverad stil är bra förslag alla tre (t+)

Absolut ingen citeringsfunktion, forumen skulle krylla av helt onödiga citat av hela inlägg som ligger precis ovanför i alla fall.

Trots att jag är en sådan person som tycker om att använda citeringsfunktioner så måste jag nog hålla med föregående talare här. Jag har nämligen upptäckt att jag är sorgligt ensam om att gå in och kapa i den text jag vill citera så att det bara blir exak

ja..om detta gäller som upprop för att INTE ha citeringsfunktion är jag med -för "folk" är slarviga och citerar gärna hela stycken hit och dit i onödan.

Jag saknar möjligheten att ange att utrustning alltid skall läggas till vid ett träningspass. Det blir ett jä..la klickande om man har många pass (eller delar upp dem som jag gör ofta) Mina skor och min pulsklocka är ju alltsomoftast (enligt stavningskont

Nej ush, jag som har flera olika skor och klockor och ingen särskild ordning på hur jag använder prylarna skulle bara bli trött på att behöva byta hela tiden. Så himla mycket klickande blir det trots allt inte.

Ja, det skulle vara vettigt och smidigt om man kunde koppla default-utrustning till olika typer av pass så att man slipper lägga till det i efterhand jämt och ständigt.
T.ex. kajak till träningspasset "Paddling - kajak" vilket är ganska givet. Om man seda