Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det är såklart ett val om man vill ha något förifyllt eller inte. En liten checkbox som anger om man vill ha en sko eller pulsklocka t.ex förvald. Kanske, kanske ?

Jag tycker att det skulle vara en underbara förbättring. Ett förval med möjlighet att klicka bort och till 🙂

Skriver man ens i att man har en kajak som utrustning vid träningen Paddling-Kajak?

Alltså jag kan fatta om man vill skriva att man hade den röda kajaken en gång och den gula en annan gång,,,eller om man använde paddelsn i aluminium eller paddeln i trä,,

Självklart är det en viss kajak som menas 🙂
För analys av ett paddelpass i efterhand är det intressant att se vilken av kajakerna man använde. De har olika hastigheter vid olika typer av sjö, väder och vind etc.

Ja jag tönkte väl att man måste mena om man använde kajak 1 eller 2,,,,,att man använder kajak är ju annars ganska självklart 😀

"Absolut ingen citeringsfunktion, forumen skulle krylla av helt onödiga citat av hela inlägg som ligger precis ovanför i alla fall. "
Instämmer med ovanstående och Jessye m fl.
Sett helt bisarra trådar där samtliga inlägg finns citerade i sista inlägget,

Det finns forum där man inte kan citera bilder, befintliga citat i en post som citeras följer inte med (så man får aldrig citat-i-citat-i-citat-helveten) osv så visst kan man göra snygga, lättanvända citatfuktioner.

Frågan är om det behövs, eller om det

Nä nu djävlat tror jag att det är dags att citera alla i den här tråden..?! Å det gör man ju som sagt anonymt??! Fick låna valören av en gammal gubbe i Månkarbo.:
"Kajak Nr 3 är det som gäller just nu" "Citat måste vi ha för att kunna sätta dit dom där d

Hm. I vanliga fall föredrar jag en text utan en massa punkter men med ditt artistiska upplägg av inläggen så föredrar jag nog en normal Kjell-mängd punkter. Blir mer lättläst så.

Observera! Detta gäller enbart Kjell. Andra bör hushålla med punkterna och

Åkidåki Jackie-boy....bara en kompletterande fråga då från en vän (Flaming Star)....hur många smileys bör tollereras i en normal lång text.(OBS att jag stavade rätt den här gången...SEGER??!!)