Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 10:54Det är såklart ett val om man vill ha något förifyllt eller inte. En liten checkbox som anger om man vill ha en sko eller pulsklocka t.ex förvald. Kanske, kanske ?
Det är såklart ett val om man vill ha något förifyllt eller inte. En liten checkbox som anger om man vill ha en sko eller pulsklocka t.ex förvald. Kanske, kanske ?
Quote from Bjarne Lewin on 16 April 2009, 10:55Jag tycker att det skulle vara en underbara förbättring. Ett förval med möjlighet att klicka bort och till 🙂
Jag tycker att det skulle vara en underbara förbättring. Ett förval med möjlighet att klicka bort och till 🙂
Quote from Magnus Gelang on 16 April 2009, 10:59Skriver man ens i att man har en kajak som utrustning vid träningen Paddling-Kajak?
Alltså jag kan fatta om man vill skriva att man hade den röda kajaken en gång och den gula en annan gång,,,eller om man använde paddelsn i aluminium eller paddeln i trä,,
Skriver man ens i att man har en kajak som utrustning vid träningen Paddling-Kajak?
Alltså jag kan fatta om man vill skriva att man hade den röda kajaken en gång och den gula en annan gång,,,eller om man använde paddelsn i aluminium eller paddeln i trä,,
Quote from Camilla Höög on 16 April 2009, 12:28Självklart är det en viss kajak som menas 🙂
För analys av ett paddelpass i efterhand är det intressant att se vilken av kajakerna man använde. De har olika hastigheter vid olika typer av sjö, väder och vind etc.
Självklart är det en viss kajak som menas 🙂
För analys av ett paddelpass i efterhand är det intressant att se vilken av kajakerna man använde. De har olika hastigheter vid olika typer av sjö, väder och vind etc.
Quote from Magnus Gelang on 16 April 2009, 13:34Ja jag tönkte väl att man måste mena om man använde kajak 1 eller 2,,,,,att man använder kajak är ju annars ganska självklart 😀
Ja jag tönkte väl att man måste mena om man använde kajak 1 eller 2,,,,,att man använder kajak är ju annars ganska självklart 😀
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 13:56"Absolut ingen citeringsfunktion, forumen skulle krylla av helt onödiga citat av hela inlägg som ligger precis ovanför i alla fall. "
Instämmer med ovanstående och Jessye m fl.
Sett helt bisarra trådar där samtliga inlägg finns citerade i sista inlägget,
"Absolut ingen citeringsfunktion, forumen skulle krylla av helt onödiga citat av hela inlägg som ligger precis ovanför i alla fall. "
Instämmer med ovanstående och Jessye m fl.
Sett helt bisarra trådar där samtliga inlägg finns citerade i sista inlägget,
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 13:59Det finns forum där man inte kan citera bilder, befintliga citat i en post som citeras följer inte med (så man får aldrig citat-i-citat-i-citat-helveten) osv så visst kan man göra snygga, lättanvända citatfuktioner.
Frågan är om det behövs, eller om det
Det finns forum där man inte kan citera bilder, befintliga citat i en post som citeras följer inte med (så man får aldrig citat-i-citat-i-citat-helveten) osv så visst kan man göra snygga, lättanvända citatfuktioner.
Frågan är om det behövs, eller om det
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 16:56Nä nu djävlat tror jag att det är dags att citera alla i den här tråden..?! Å det gör man ju som sagt anonymt??! Fick låna valören av en gammal gubbe i Månkarbo.:
"Kajak Nr 3 är det som gäller just nu" "Citat måste vi ha för att kunna sätta dit dom där d
Nä nu djävlat tror jag att det är dags att citera alla i den här tråden..?! Å det gör man ju som sagt anonymt??! Fick låna valören av en gammal gubbe i Månkarbo.:
"Kajak Nr 3 är det som gäller just nu" "Citat måste vi ha för att kunna sätta dit dom där d
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 17:55Hm. I vanliga fall föredrar jag en text utan en massa punkter men med ditt artistiska upplägg av inläggen så föredrar jag nog en normal Kjell-mängd punkter. Blir mer lättläst så.
Observera! Detta gäller enbart Kjell. Andra bör hushålla med punkterna och
Hm. I vanliga fall föredrar jag en text utan en massa punkter men med ditt artistiska upplägg av inläggen så föredrar jag nog en normal Kjell-mängd punkter. Blir mer lättläst så.
Observera! Detta gäller enbart Kjell. Andra bör hushålla med punkterna och
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 18:01Åkidåki Jackie-boy....bara en kompletterande fråga då från en vän (Flaming Star)....hur många smileys bör tollereras i en normal lång text.(OBS att jag stavade rätt den här gången...SEGER??!!)
Åkidåki Jackie-boy....bara en kompletterande fråga då från en vän (Flaming Star)....hur många smileys bör tollereras i en normal lång text.(OBS att jag stavade rätt den här gången...SEGER??!!)