Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 19:18Kan inte någon slänga upp en bild på tjejtröjan? Snälla... 🙂
Kan inte någon slänga upp en bild på tjejtröjan? Snälla... 🙂
Quote from Therese Linner on 20 February 2008, 19:19Fredrika, jag har lagt en bild i Prat-gruppen på min svarta tjejtröja med rosa rand 🙂 .
Fredrika, jag har lagt en bild i Prat-gruppen på min svarta tjejtröja med rosa rand 🙂 .
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 21:04Fått mina svarta tjejtröja med rosa band . Helt klart både fram och bak.Görsnygg Tack Olle
Fått mina svarta tjejtröja med rosa band . Helt klart både fram och bak.Görsnygg Tack Olle
Quote from Magnus Gelang on 20 February 2008, 21:18Annicka,,,vad är prat-gruppen för nåt?
Annicka,,,vad är prat-gruppen för nåt?
Quote from Therese Linner on 20 February 2008, 21:23Bullen, det finns en grupp som heter Prat, där finns en tråd som heter "Den är här!!!" eller något liknande. Jag skall hämta trådlänken...
Bullen, det finns en grupp som heter Prat, där finns en tråd som heter "Den är här!!!" eller något liknande. Jag skall hämta trådlänken...
Quote from Therese Linner on 20 February 2008, 21:28http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx?ThreadID=170892
Och Prat-gruppen är en grupp där allt möjligt (som kanske inte har en annan naturlig plats på funbeat) avhandlas. Kom med!
http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx?ThreadID=170892
Och Prat-gruppen är en grupp där allt möjligt (som kanske inte har en annan naturlig plats på funbeat) avhandlas. Kom med!
Quote from Magnus Gelang on 20 February 2008, 21:35Japp, jag hittade den precis och nu har jag gått med. Kollade på bilderna också och jag retar mig på att inte ränderna på tjejträjan sitter på samma plats som på killtröjan. Det gör mig inget att de är rosa, men jag vill ha dem på samma plats. Funderar på
Japp, jag hittade den precis och nu har jag gått med. Kollade på bilderna också och jag retar mig på att inte ränderna på tjejträjan sitter på samma plats som på killtröjan. Det gör mig inget att de är rosa, men jag vill ha dem på samma plats. Funderar på
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 22:00I övriga trådar/grupper på FB är det ordning och reda. ;)(H:)
I övriga trådar/grupper på FB är det ordning och reda. ;)(H:)
Quote from Elias Engqvist on 20 February 2008, 22:03Nu har jag också beställt...
Nu har jag också beställt...
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 23:16Nej, vi får grina i en FB-hög. Har heller inte fått paket.
Nej, vi får grina i en FB-hög. Har heller inte fått paket.