Quote from Jan Lundquist on 21 February 2008, 10:59Hepp det var jag som behövde ladda om cachen för din tröja var här lika blå och fin idag 🙂
Hepp det var jag som behövde ladda om cachen för din tröja var här lika blå och fin idag 🙂
Quote from Funbeat user on 21 February 2008, 12:05Inte helt nöjd med de rosa revärerna, och små i storlekerna... 🙁
Hade nog varit bättre med en killtröja. Kommer inte att synas på gymet i min, men kanske kan hitta nåt användningsområde så småningom.
Inte helt nöjd med de rosa revärerna, och små i storlekerna... 🙁
Hade nog varit bättre med en killtröja. Kommer inte att synas på gymet i min, men kanske kan hitta nåt användningsområde så småningom.
Quote from Funbeat user on 21 February 2008, 12:13Min har inte heller kommit, men det beror kanske på att man bor i skåne och ute i buschen??:@
Min har inte heller kommit, men det beror kanske på att man bor i skåne och ute i buschen??:@
Quote from Funbeat user on 21 February 2008, 12:15Det räcker visst att man bor i Skåne.......de tror att vi är så långsamma att vi inte fattar att vi är sist *s*
Det räcker visst att man bor i Skåne.......de tror att vi är så långsamma att vi inte fattar att vi är sist *s*
Quote from Bjarne Lewin on 21 February 2008, 12:24Jag kommer att byta min electric, jag passar inte ihopa med den färgen, kanske byter jag storlek också... Färgen var så annorlunda. Jag brukar passa i alla intensivt röda färger, så jag trodde att jag skulle passa i den, men den var inte riktigt intensiv
Jag kommer att byta min electric, jag passar inte ihopa med den färgen, kanske byter jag storlek också... Färgen var så annorlunda. Jag brukar passa i alla intensivt röda färger, så jag trodde att jag skulle passa i den, men den var inte riktigt intensiv
Quote from Funbeat user on 21 February 2008, 12:35jag väntar både en svart och en electric.......tycker det ska bli kul med en udda färg. Den passar väl till svarta tights iaf. Är mer brydd om de rosa revärerna - urghhh.
jag väntar både en svart och en electric.......tycker det ska bli kul med en udda färg. Den passar väl till svarta tights iaf. Är mer brydd om de rosa revärerna - urghhh.
Quote from Magnus Gelang on 21 February 2008, 13:21Vad heter tröjan? För jag har förstått att man kan gå in i en sportbutik och prova modellen så jag beställer rätt storlek på en gång eller? Heter modellen samma ovasett om det är tjej eller kill-modell?
Vad heter tröjan? För jag har förstått att man kan gå in i en sportbutik och prova modellen så jag beställer rätt storlek på en gång eller? Heter modellen samma ovasett om det är tjej eller kill-modell?
Quote from Lotta Lindström on 21 February 2008, 13:23Craft Performance Run Tee
Heter samma oberoende av modell. (står lite längre upp i tråden)
Craft Performance Run Tee
Heter samma oberoende av modell. (står lite längre upp i tråden)
Quote from Magnus Gelang on 21 February 2008, 14:15Kanon tack,,,,försökte leta i tråden men hittade inget 🙂
Kanon tack,,,,försökte leta i tråden men hittade inget 🙂
Quote from Funbeat user on 21 February 2008, 14:19testat Ctrl+F -> performance ??
testat Ctrl+F -> performance ??