Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hepp det var jag som behövde ladda om cachen för din tröja var här lika blå och fin idag 🙂

Inte helt nöjd med de rosa revärerna, och små i storlekerna... 🙁
Hade nog varit bättre med en killtröja. Kommer inte att synas på gymet i min, men kanske kan hitta nåt användningsområde så småningom.

Min har inte heller kommit, men det beror kanske på att man bor i skåne och ute i buschen??:@

Det räcker visst att man bor i Skåne.......de tror att vi är så långsamma att vi inte fattar att vi är sist *s*

Jag kommer att byta min electric, jag passar inte ihopa med den färgen, kanske byter jag storlek också... Färgen var så annorlunda. Jag brukar passa i alla intensivt röda färger, så jag trodde att jag skulle passa i den, men den var inte riktigt intensiv

jag väntar både en svart och en electric.......tycker det ska bli kul med en udda färg. Den passar väl till svarta tights iaf. Är mer brydd om de rosa revärerna - urghhh.

Vad heter tröjan? För jag har förstått att man kan gå in i en sportbutik och prova modellen så jag beställer rätt storlek på en gång eller? Heter modellen samma ovasett om det är tjej eller kill-modell?

Craft Performance Run Tee

Heter samma oberoende av modell. (står lite längre upp i tråden)

Kanon tack,,,,försökte leta i tråden men hittade inget 🙂

testat Ctrl+F -> performance ??