Quote from Lena O on 20 February 2008, 23:21sitta i min nu ... och läsa era kommentarer.
konstigt ... det var kallt ute när jag stängde garagen, men jag var varm i min Funbeat troja ... jag kom in i värmen, och kände hur den kyllde ner kroppen ...
Jag skriver snabbare också ... och ingen träningsv
sitta i min nu ... och läsa era kommentarer.
konstigt ... det var kallt ute när jag stängde garagen, men jag var varm i min Funbeat troja ... jag kom in i värmen, och kände hur den kyllde ner kroppen ...
Jag skriver snabbare också ... och ingen träningsv
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 23:34Var syftet med ditt inlägg att få oss att grina ännu mer??
Var syftet med ditt inlägg att få oss att grina ännu mer??
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 23:41Gary: Det låter bra av kommentaren, Beträffande Fun-BeatTröjan! (t+)
Ha det gott! 🙂
Gary: Det låter bra av kommentaren, Beträffande Fun-BeatTröjan! (t+)
Ha det gott! 🙂
Quote from Lena O on 21 February 2008, 00:04Håkan!! Du har varit sjuk i 2 veckor nu ... så kommer du tillbaka med 2 timmars träning! fick du din FB Tröja idag? *s*
Håkan!! Du har varit sjuk i 2 veckor nu ... så kommer du tillbaka med 2 timmars träning! fick du din FB Tröja idag? *s*
Quote from Funbeat user on 21 February 2008, 00:10Gary: Nej inte kom den under Onsdagen iaf. Men det troliga att denna kommer vilken dag som helst här! (t+)
Ha det bra så hörs/SeS vi å Söndag på Medley! 🙂
Gary: Nej inte kom den under Onsdagen iaf. Men det troliga att denna kommer vilken dag som helst här! (t+)
Ha det bra så hörs/SeS vi å Söndag på Medley! 🙂
Quote from Funbeat user on 21 February 2008, 01:20Shit vad sugen man blir.. finns det ingen som införskaffade den blå F-tröjan? Är lite nyfiken på den - även om nästan allt pekar på den svarta. Kan ni som lagt upp bilder/kommer lägga upp bilder inte passa på att skriva vilken storlek det är samt er vikt
Shit vad sugen man blir.. finns det ingen som införskaffade den blå F-tröjan? Är lite nyfiken på den - även om nästan allt pekar på den svarta. Kan ni som lagt upp bilder/kommer lägga upp bilder inte passa på att skriva vilken storlek det är samt er vikt
Quote from Bengt Askerfelt on 21 February 2008, 07:25Johan, i prattråden finns en Anders Sandegård tror jag som har en blå FB-tröja på sin presbild!
Johan, i prattråden finns en Anders Sandegård tror jag som har en blå FB-tröja på sin presbild!
Quote from Funbeat user on 21 February 2008, 10:36Hmm.. av vad jag kan se så har Anders Sandegård INTE en blå F-tröj.. :/ kikade även på hans profil, men inget där heller. Länka?
Hmm.. av vad jag kan se så har Anders Sandegård INTE en blå F-tröj.. :/ kikade även på hans profil, men inget där heller. Länka?
Quote from Jan Lundquist on 21 February 2008, 10:38Ladda om cachen: tryck Ctrl+F5 🙂 Då blir tröjan blå!
Ladda om cachen: tryck Ctrl+F5 🙂 Då blir tröjan blå!
Quote from Funbeat user on 21 February 2008, 10:46Nej, tyvärr har blir den inte det nu för jag har bytt bild igen och kan tyvärr inte byta tillbaka härifrån, men kanske kan jag lägga upp en bild på den ikväll (#)
Nej, tyvärr har blir den inte det nu för jag har bytt bild igen och kan tyvärr inte byta tillbaka härifrån, men kanske kan jag lägga upp en bild på den ikväll (#)