Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

sitta i min nu ... och läsa era kommentarer.
konstigt ... det var kallt ute när jag stängde garagen, men jag var varm i min Funbeat troja ... jag kom in i värmen, och kände hur den kyllde ner kroppen ...
Jag skriver snabbare också ... och ingen träningsv

Var syftet med ditt inlägg att få oss att grina ännu mer??

Gary: Det låter bra av kommentaren, Beträffande Fun-BeatTröjan! (t+)
Ha det gott! 🙂

Håkan!! Du har varit sjuk i 2 veckor nu ... så kommer du tillbaka med 2 timmars träning! fick du din FB Tröja idag? *s*

Gary: Nej inte kom den under Onsdagen iaf. Men det troliga att denna kommer vilken dag som helst här! (t+)
Ha det bra så hörs/SeS vi å Söndag på Medley! 🙂

Shit vad sugen man blir.. finns det ingen som införskaffade den blå F-tröjan? Är lite nyfiken på den - även om nästan allt pekar på den svarta. Kan ni som lagt upp bilder/kommer lägga upp bilder inte passa på att skriva vilken storlek det är samt er vikt

Johan, i prattråden finns en Anders Sandegård tror jag som har en blå FB-tröja på sin presbild!

Hmm.. av vad jag kan se så har Anders Sandegård INTE en blå F-tröj.. :/ kikade även på hans profil, men inget där heller. Länka?

Ladda om cachen: tryck Ctrl+F5 🙂 Då blir tröjan blå!

Nej, tyvärr har blir den inte det nu för jag har bytt bild igen och kan tyvärr inte byta tillbaka härifrån, men kanske kan jag lägga upp en bild på den ikväll (#)