Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELÄntligen Fredag!
You need to log in to create posts and topics.

Det här är nog veckans bästa dag.. Fredag!! Äntligen!! 😀 (L)
Varför är det så då? Jooo för att man får sova i morgon, vilket i praktiken betyder att jag garanterat vaknar fem minuter innan klockan brukar ringa! Håller man på å bli gammal då??
Nej förihe

😀
jag är ledig idag men jobbar litegran imorgon. min vackra denver (häst) behöver mina ömmahänders uppmärksamhet.

hoppas kunna springa nånting.

trevlig helg allihopa

Ikväll blir det lungt framför teven.

I morgon blir det lugn löpträning och på söndag blir det långpass cirka 90-100 minuter.

Sen är den helgen också slut.

Ikväll känner jag faktiskt mest för att ligga framför TVn med en stoooor godis/chipspåse (#). Imorgon ska jag på dop vilket ska bli kul. Ska försöka stoppa in lite träning under helgen också.(H)

Jag ska sitta hos frisören löjligt länge, med början om 1,5 timmar. Sen ska jag hem till föräldrarna, garanterat bjudas på ett och annat onyttigt. Imorgon släkttillställning, mer onyttigheter och sen på söndag åker jag hem igen. Frgån är om jag lyckas med

-Se efter hus med tillhörande husdjur bild:http://forum.body.se/images/smilies/boredom.gif
-Slutföra mitt livs största mindmap för att utröna karriärsinriktning bild:http://forum.body.se/images/smilies/doh.gif
-Planera ett 25års kalas 🙂
-Röra på fläsket

Vems fläsk?

David.. DET har du inte med att göra!!

Har du tid över sen Andreas kan du alltid göra en mindmap åt mej också!! Jag vill gärna veta vad jag ska bli när jag blir stor! 😀

Hejsan.
Jag ska jobba hela helgen så jag får inge problem med att vakna o tro
att jag ska till jobbet. Men jag har just köpt en stooooor påse godis till mej o kollegan!!
MUMS! 🙂

Ikväll ska jag bara ligga framför tv:n med en katt på magen, en på fötterna och en tredje under armhålan och fundera på om jag faktiskt trivs med att va singel (H:).

Borde städa, tvätta nån gång denna helg.... HA HA HA som om deeeeet blir av!!! Nä det