Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELÄntligen Fredag!
You need to log in to create posts and topics.

Jobbat 06-18 idag, skulle sprungit en bit men det blev mc-mek istället (H:)
Jobbar 06-18 imorn, bjuden på fest med tillhörande krogsväng. Får se om jag hänger med ut, tänkte gå på festen iallfall men hålla mig nykter under kvällen för på söndag ska det kö

Jonas - Sweet!!! Det var den koolaste vintersysselsättningen jag hört på länge. Ratar vintrigheten i mycket men det här verkar fasiken utmanande! Förkara om du har lust hur det funkar!

Stack ut på en löprunda (9 km) direkt jag kom hem från jobbet för att rensa bort dagens jobbstress, nu försöker jag komma ikapp lite här på fb 🙂 Imorgon ska jag på 40-årsfirande men tar bilen för att va fräsch på söndagens långpass, låter som en tråkig

Jag ska gå och packa upp min nyinköpta trainer nu... får se om jag är så teknisk att jag får ihop den...

Annars inga planer, jag tar dagen som den kommer!

Men jag lär ju inte bli utbjuden ikväll. Sitter man hemma på en trainer träffar man ju inte så myc

Fedagar brukar det bli att ligga i soffan och ha det lungt .. Jag orkar inte gå ut på fredagar..
Lördag vi hadde vinter cup i klubben i dag vad jobbigt det var blött i skogen men ganska kul.
Söndag är det cykel träning kl 09.00 den hadde jag tänkt vara

Jag sitter i London hos en mycket god vän och nördar med att surfa på Internet..
Gårdagkvällen tillbringades resandes hit.
Sedan en rask långprommis.
Resten av helgen blir mycket softa och snacka mest...
London har jag liksom sett tillräckligt av tidigare

Oh, nu är jag avundsjuk! London är ju min favoritstad!

Kom precis hem från ett dop med tillhörande överraskningsbröllop. 😀 Mycket trevligt.

Dålig bröllopsfest om det inte startade i förrgår!

Surfet avklarat, dags att komma tillbaka till de levande. Gör ett försök med whisky & ett varmt bad.