Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELÄntligen Fredag!
You need to log in to create posts and topics.

Har kommit på en sak....krogen är inte min arena.... gick hem först av alla och vaknade halvsent (eller ska man säga halvtidigt?) och kräktes två gånger och sen sov jag lite till och så gick jag en promenad med vänninan och sen blev jag jättehurtig och åk

Jag invigde mina långfärdsskridskor! FAnken va kul det var. Men ack så ont i fötterna man fick!! (Jonas.. glöm Vertex.. det här kräver TRÄNING jue)
Fick sätta mej ner på isen för att vila lite, då hojtar en dam från stranden att jag skulle komma dit och v

Det enda jag tränade den här helgen var min sociala sida. Släkttillställningar på löpande band!

Men annika då. Man ska inte tömma baren när man är ute det räcker med lite för då blir man inte så dårlig som du beskrev det.

För jag har för mig jag sätt dig drick lite vin och inte vara så dårlig dagen efter.

Det är rätt Robban, men jag tror jag fått någon slags stressmage för jag verkar inte tåla vin överhuvudtaget. Drack 3 glas vin under hela kvällen - och ändå packade hela magen ihop dagen efter....skumt.... Måste bli lite snällare mot kroppen och avstå frå

Tål du druvjuice, Annika?
Finns ju en del ämnen i just viner som en del reagerar på.
(Annars är det ju aldrig ohälsosamt att skippa alkoholen, för ett tag eller för gott).

Annika tål druvor.. det har jag sett förut 😀
Tror det var dåliga druvor den här gången, enkelt!

Sååå lingling.. är det något som du glömt berätta för Singlarna här i tråden? 😉 😀

Va ??? Är det ännu flera som seglar under "falsk" flagg här ?
Jag tror snart vi får ta ett upprop snart med civil status..? 😉

Hmmm? >Lika roligt är dock att Eva finns i mitt liv numera !!!

Lingling:
Min mage tål visst ingenting numera. Får dra in på alkohol, kaffe, starkt kryddad mat, lök och juice....illa, illa... 🙁

I slutet av februari tar förhoppningsvis den stressiga jobbperioden slut. Därefter kanske man kan bli människa igen. Har p