Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELÄntligen Fredag!
You need to log in to create posts and topics.

Oj Hr är det någon som ska satsa på cyklingen i år 3 veckor ledigt att träna på under våren.
Eller är det något annat planerat ?

Det är bara uppvärmning Robert.. Vi ska ju till Dolomiterna You Know...
Du ska ju också med ju! 😉

David, att jag bara hänger här som en "hangaround" utan korrekt status tror jag dom flesta vet så....!! 😉
Och Silva annonserade klart och tydligt också sin förändring men LingLing...!! 😉

Jag tycker det är helt ok med icke-singlar i detta forum, särskilt när de tillför diskussionerna positiva inlägg. (H)
Min egen status är dock glasklar; singel som tusan! 🙁 Planerar dock att försöka förändra det under året. Kanske skulle man kunna lägga

Robban,

Well, det blir en vecka flyttbestyr mixat med lite cykling. Sen blir det Mallorca i 12 dagar i april....Sa Calobra väntar..... 🙂

Målet i år blir att bli förbannat snabb på cykeln.... och lägga allt dejtande åt sidan....fast det är klart - om m

"Sååå lingling.. är det något som du glömt berätta för Singlarna här i tråden? "
Sorry, Silva jag bara tjuvläser, glömde vilket forum det var ... blush ...

Annika, ska du ta Sa Calobra!! (V)
Hojta till så ska vi se om vi kan göra ett försök tillsammans då då!

Robban när är du där??

LingLing.. inte rodna inte.. Var rak i ryggen istället.. Du är fanken UNIK som kliver fram och skriver här.. INTE bara tjuvl

Annika
Det är så jag har trott om jag bara gör som vanligt så hittar man dröm tjejen men det har inte varit så..

Silva
Jag är där 5-29 april har för mig att du kommer när jag åker hem
Japp Sa Calobra ska jag fixa. Det är härligt att vara där uppe och tit

Titta NER?? E du gaaalen Karl? att se en Vy eller en utsikt är EN sak.. men att titta ner.. nä fy faaan va läskigt och otäckt det kan vara!

NÄmen....vad är det man läser....(*ojj*, visst fel tråd...) klart vi ska ta Sa Calobra!!! Jag tycker vi bestämmer tid och plats så hojjar vi dit tillsammans Silva!!! 😀

Du Robban ....Silva och jag kommer nog med samma plan ner den 5 april. Jag åker i all