Quote from Funbeat user on 31 January 2008, 18:06Kristoffer:
"Respect, du får önska en låtjävel..." 😀
Lycka till (t+)Och som sagt så är fredagen på ingång men i helgen ska det hojjas MTB, come hell or high water... Så med största säkerhet håller singellivet i sig denna helg åxå 🙂
Kristoffer:
"Respect, du får önska en låtjävel..." 😀
Lycka till (t+)
Och som sagt så är fredagen på ingång men i helgen ska det hojjas MTB, come hell or high water... Så med största säkerhet håller singellivet i sig denna helg åxå 🙂
Quote from Funbeat user on 31 January 2008, 18:27Kör hårt Kristoffer !!
Fredag imorgon igen.....(H:) Ska till urskogen en sväng, så i helgen kan man nog garantera att jag inte kommer lämna singelgruppen 😉
Kör hårt Kristoffer !!
Fredag imorgon igen.....(H:) Ska till urskogen en sväng, så i helgen kan man nog garantera att jag inte kommer lämna singelgruppen 😉
Quote from Funbeat user on 31 January 2008, 18:30Fredag i morgon och jag känner mig som om jag har nån J****A förkylning på gång. Det gör ont i pannan (bihålorna) och och kliar lite i halsen.
Har käkat färsk ingefära och druckit örtte hela dan för jag tänker INTE bli sjuk.
Jag ska inte blir förkyld. J
Fredag i morgon och jag känner mig som om jag har nån J****A förkylning på gång. Det gör ont i pannan (bihålorna) och och kliar lite i halsen.
Har käkat färsk ingefära och druckit örtte hela dan för jag tänker INTE bli sjuk.
Jag ska inte blir förkyld. J
Quote from Funbeat user on 31 January 2008, 18:31Tell me more Kristoffer!
Jag skulle behöva höra en liten kärlekshistoria i vintermörkret.
Var hittar man dejtarna? På FB?
Tell me more Kristoffer!
Jag skulle behöva höra en liten kärlekshistoria i vintermörkret.
Var hittar man dejtarna? På FB?
Quote from Funbeat user on 31 January 2008, 18:50Kristoffer: Är det möjligen Lotta?
Kristoffer: Är det möjligen Lotta?
Quote from Christian Wahlberg on 31 January 2008, 20:59Kör hårt Kristoffer.
Själv laddar jag för 3e storm helgen på rad. Blir mao ingen ändring på singelheten den här helgen heller utan ännu mer plaskande i havet med repris på upptiningen istället.
Kör hårt Kristoffer.
Själv laddar jag för 3e storm helgen på rad. Blir mao ingen ändring på singelheten den här helgen heller utan ännu mer plaskande i havet med repris på upptiningen istället.
Quote from Funbeat user on 31 January 2008, 21:06Ha så kul Kristoffer o lycka till! Mina planer för helgen lär nog inte resultera i nåt dyl. Ska bli skönt med helg dock har varit en tung vecka på jobbet men nu är det bara imorgon kvar sen får man "vila" i ett par dar iaf 🙂
Ha så kul Kristoffer o lycka till! Mina planer för helgen lär nog inte resultera i nåt dyl. Ska bli skönt med helg dock har varit en tung vecka på jobbet men nu är det bara imorgon kvar sen får man "vila" i ett par dar iaf 🙂
Quote from Funbeat user on 31 January 2008, 21:08jag ska träffa min fyrbenta patient, löpskola mamma och stå i tvättstugan
raggfaktor -12
jag ska träffa min fyrbenta patient, löpskola mamma och stå i tvättstugan
raggfaktor -12
Quote from Lotta Lindström on 31 January 2008, 22:00Man vet aldrig vem man kan träffa på i tvättstugan...;)
Man vet aldrig vem man kan träffa på i tvättstugan...;)
Quote from Funbeat user on 31 January 2008, 22:01Vilken Lotta?
bara en koll om jag missat ngt. 🙂
Skämt åsido. Detta är ju bästa gruppen.
Vilken Lotta?
bara en koll om jag missat ngt. 🙂
Skämt åsido. Detta är ju bästa gruppen.