Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELÄntligen Fredag!
You need to log in to create posts and topics.

Om nu någon kommer springande och det är en karl, så tvivlar jag på att han är stilig...... 😉

Silva - det var inte min idé med glass till älgarna. Men var får de allt ifrån?? Barnen alltså, inte älgarna 😀

Utbildningen i helgen blir säkert bra. Det blir vad du gör det till, så fram för lite PMA - Positive Mental Attitude!

Jessica & Josefin - Jag orienterar oxå... 😉
Så det där med att springa i skogen är liksom naturligt. 😀

jag ropar när jag är vilse

Självklart Joachim! Jag ska ta tillvara på varenda sekund.. Kunskap är inte tungt att bära! så ska jag springa på morgonen hade jag tänkt!

Jessica.. när du är vilse behöver du en Kompass.. Helst av ett pålitligt märke.. Get out there! 😀

Kanske dags f

I skogen har jag inga problem att hitta, det är singelträsket jag har jäkligt svårt att ta mig ur.....:D

Då kör du "singeltrack"!

Japp Fredag Japp.
Jag ska faktiskt vara nån slags Dj på ett disco ikväll. Grabbens klass och
jag har ett lånat PA. Det blir nog mycket Korn och Eminem sen kan blir det säkert
Celin Dion (för så stavas det väl) när dom ska dansa tryckare. Min dotter ska f

Då kör du "singeltrack"!

den bästa kommentaren på bra länge
ahhh äntligen hemma så efter lite mailande och ett snabbt svar här så blir det att sträcka ut de stackars benen i världens goaste soffa....
hmmm dansa blir det på ti, då hoppar kursen igång igen

Jahapp, så fick man precis ett samtal; "kan du jobba imorn mellan 10-16, den andra tjejen har fått magsjukan"......jag som sett fram emot min lediga lördag, med brödbak, träning, plugg och slappning (#) Men, men, det är desto roligare när lönen kommer, oc