Quote from Funbeat user on 31 January 2008, 22:25Jessica: större chans i tvättstugan än i urskogen iaf 😉
Hade för övrigt något att titta på idag då jag sprang på löpbandet, kan liva upp den jobbigaste intervall 😀
Jessica: större chans i tvättstugan än i urskogen iaf 😉
Hade för övrigt något att titta på idag då jag sprang på löpbandet, kan liva upp den jobbigaste intervall 😀
Quote from Fredrik Närenfors on 31 January 2008, 22:59Jag får rekommendera danspalatsen. I alla fall de som det dansas på (H)
Där kan man träffa tjejer som både cyklar, åker skidor och löper (t+)
Har en skiddate på några mil nu i helgen tack vare mina färdigheter i bugg och Lindyhop.
Jag får rekommendera danspalatsen. I alla fall de som det dansas på (H)
Där kan man träffa tjejer som både cyklar, åker skidor och löper (t+)
Har en skiddate på några mil nu i helgen tack vare mina färdigheter i bugg och Lindyhop.
Quote from Emma Sjöberg on 1 February 2008, 10:40Bra jobbat Kristoffer..
Urskogen ja.. Inte lätt Josefin.. Norrlands Guld reklamen är ju liksom ganska slående 😉
SurfJonas.. du e gaaalen.. Du måste vara den ende som gillar stormen här på FB 😉
Sen hörrni.. Per är alltså ett levande exempel på att
Bra jobbat Kristoffer..
Urskogen ja.. Inte lätt Josefin.. Norrlands Guld reklamen är ju liksom ganska slående 😉
SurfJonas.. du e gaaalen.. Du måste vara den ende som gillar stormen här på FB 😉
Sen hörrni.. Per är alltså ett levande exempel på att
Quote from Funbeat user on 1 February 2008, 10:51Blir nog varken träning eller dejtande i helgen. Har dottern (yrvädret 2,5 år) denna vecka så det blir nog full fart ändå! Kanske åka till Skansen och kolla på älgar om man inte blåser bort. Enligt henne så står älgarna bara inne i skogen och äter glass..
Blir nog varken träning eller dejtande i helgen. Har dottern (yrvädret 2,5 år) denna vecka så det blir nog full fart ändå! Kanske åka till Skansen och kolla på älgar om man inte blåser bort. Enligt henne så står älgarna bara inne i skogen och äter glass..
Quote from Åsa Tysklind on 1 February 2008, 10:55I helgen kommer det att bli cykelträning på lördag förmiddagen och sedan är det wisky mässa här i linköping. Det ska bli gott och trevligt men knappas så mycket tjejer som är där. Får se om man går vidare efteråt.
I helgen kommer det att bli cykelträning på lördag förmiddagen och sedan är det wisky mässa här i linköping. Det ska bli gott och trevligt men knappas så mycket tjejer som är där. Får se om man går vidare efteråt.
Quote from Funbeat user on 1 February 2008, 13:05Jag ska försöka leta rätt på skidspår i helgen. Förra året var jag tvungen att fråga en kille om vägen och han var så hjälpsam sååå, så det kan vara en variant! 😉
Jag ska försöka leta rätt på skidspår i helgen. Förra året var jag tvungen att fråga en kille om vägen och han var så hjälpsam sååå, så det kan vara en variant! 😉
Quote from Emma Sjöberg on 1 February 2008, 13:14Määh..Joachim.. vad är du för förälder.. Älgar äter glass?? Dom DEMONSTRERAR ju.. 😉
Tvättstugan? Tja.. min tvätt kan Ni tvättstugefantaster få ta hand om.. om ni vill.. 😀
Whiskeymässa.. Coolt Robert.. Låter Kul!! Jag vill höra ett utlåtande om Mackm
Määh..Joachim.. vad är du för förälder.. Älgar äter glass?? Dom DEMONSTRERAR ju.. 😉
Tvättstugan? Tja.. min tvätt kan Ni tvättstugefantaster få ta hand om.. om ni vill.. 😀
Whiskeymässa.. Coolt Robert.. Låter Kul!! Jag vill höra ett utlåtande om Mackm
Quote from Nils Hylander on 1 February 2008, 14:10Jupp jupp, då var det fredag igen....fiiii fanken va sköööönt!!! (hv)
Har tvättstugan ikväll och stortvätt på gång. Men så har jag även dottern hemma så vi ska ha myskväll i soffan och kolla på Lets Dance. Ååå.... på sätt och vis kan man säga att det bli
Jupp jupp, då var det fredag igen....fiiii fanken va sköööönt!!! (hv)
Har tvättstugan ikväll och stortvätt på gång. Men så har jag även dottern hemma så vi ska ha myskväll i soffan och kolla på Lets Dance. Ååå.... på sätt och vis kan man säga att det bli
Quote from Funbeat user on 1 February 2008, 14:13Älgar + barn leder mig direkt in på barnboken Den Vita Älgen Knut (eller om den hette Historien om den Vita Älgen Knut kanske) 😀 En av mina favoritböcker som liten, fin bok för ett barn uppväxt i arbetarfamilj 😉
Silva : Ja i urskogen är det svårt.....f
Älgar + barn leder mig direkt in på barnboken Den Vita Älgen Knut (eller om den hette Historien om den Vita Älgen Knut kanske) 😀 En av mina favoritböcker som liten, fin bok för ett barn uppväxt i arbetarfamilj 😉
Silva : Ja i urskogen är det svårt.....f
Quote from Funbeat user on 1 February 2008, 14:18funkar kanske nödraketer josefin?
då måste väl nån komma springandes och för hoppningsvis nån stilig karl
funkar kanske nödraketer josefin?
då måste väl nån komma springandes och för hoppningsvis nån stilig karl